Kancelaria LEGA ARTIS – Blog
    Najnowsze Wpisy
    1080px Ukraine – NATO Commission chaired by Petro Poroshenko 2017 07 10 37

    NATO nie zmieni w najbliższym czasie swojego stanowiska w sprawie członkostwa Ukrainy

    4 lipca 2022
    Gaz 0207

    Ceny gazu w Europie rosną z powodu strajku w Norwegii, podały media

    4 lipca 2022
    Scholtz 0407

    Scholz ostrzega Niemców przed „społecznymi materiałami wybuchowymi

    4 lipca 2022
    Kategorie
    • Aktualności z kraju
    • Wiadomości ze świata
    • Z ostatniej chwili
    • Kwarantanna graniczna
    • Prawo co dnia
    • Maski
    • Przedsiębiorca
    • Szkoła
    • Pracownik
    • Szpitale
    • Covid
    Facebook Twitter Instagram Telegram
    • Z ostatniej chwili
    • Aktualności z kraju
    • Wiadomości ze świata
    • Kwarantanna graniczna
    Telefon: 579 636 527
    E-mail: [email protected]
    Facebook Instagram Telegram Twitter
    Kancelaria LEGA ARTIS – BlogKancelaria LEGA ARTIS – Blog
    • Strona Główna
    • Strona Kancelarii
    • Kontakt
    • Wesprzyj nas
    Kancelaria LEGA ARTIS – Blog
    Home»Wiadomości ze świata»Infrastruktura nie jest przygotowana do zakazu produkcji samochodów spalinowych
    Wiadomości ze świata

    Infrastruktura nie jest przygotowana do zakazu produkcji samochodów spalinowych

    19 czerwca 2022Brak komentarzy3 Mins ReadBy Daniel Głogowski
    Facebook Twitter Telegram WhatsApp
    sam. elektyczny
    sc: pexels
    Udostępnij
    Facebook Twitter Email Telegram WhatsApp

    Producenci są gotowi do oferowania tylko i wyłącznie zeroemisyjnych pojazdów od 2035 r., w przeciwieństwie do infrastruktury ładowania aut elektrycznych i tankowania wodoru – oceniają eksperci branży motoryzacyjnej. Wskazują, że problem dotyczy zwłaszcza transportu ciężarowego.

    Zgodnie z decyzją Parlamentu Europejskiego z 8 czerwca br., od roku 2035 po raz pierwszy rejestrowane będą mogły być wyłącznie samochody bateryjne i wodorowe – czyli zeroemisyjne.

    „Wyznaczone cele redukcji emisji przewidziane na lata 2025 i 2030 są wyzwaniem, ale jako branża jesteśmy na nie przygotowani. Już dzisiaj producenci oferują samochody bateryjne i wodorowe, które mogą usatysfakcjonować większość klientów. Problem w tym, że infrastruktura do ładowania elektryków i tankowania wodoru jest dalece niewystarczająca” – powiedział prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Jakub Faryś.

    POLECAMY: Samochody elektryczne to przyszłość. Ale zakaz używania silników spalinowych nie przyniesie im korzyści – mówi ekspert

    Według Farysia, głównym problemem, który wymaga ogromnego nakładu środków, jest rozwój infrastruktury ładowania i tankowania pojazdów. „Stan sieci energetycznej (…) jest zróżnicowany w krajach Unii Europejskiej. A to od warunków przesyłowych zależy możliwość zbudowania wystarczającej sieci punktów ładowania pojazdów” – wyjaśnił.

    Zdaniem eksperta, jeszcze większym wyzwaniem będzie budowa sieci ładowania dla pojazdów ciężarowych, bo tu niezbędne są stacje ładowania o bardzo dużej mocy. „Transport towarów jest kluczowy dla gospodarek krajów europejskich – sieć ładowania dla samochodów ciężarowych musi działać bez zarzutu” – zaznaczył szef PZPM.

    Szef Europejskiego Stowarzyszenie Producentów Samochodów ACEA i prezes BMW Oliver Zipse ocenił, że branża motoryzacyjna swoimi działaniami jest w stanie przyczynić się do osiągnięcia celu postawionego przez Komisję Europejską, czyli neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla w 2050 roku.

    „Biorąc jednak pod uwagę zmienność i niepewność warunków geopolitycznych, których od kilku lat doświadczamy, każda regulacja wykraczająca poza tę dekadę jest przedwczesna” – powiedział Zipse.

    Wyjaśnił, że w miejsce przyjętych przez Parlament Europejski dalekosiężnych propozycji, należałoby zaplanować rewizję celów w połowie drogi, aby zweryfikować postępy i zdefiniować na tej podstawie cele na okres po 2030 roku.

    Faryś przypomniał, że obecnie branża stoi przed koniecznością spełnienia pozostałych warunków niezbędnych do wprowadzenia zerowej emisji. Dodał, że branża wzywa decydentów europejskich m.in. do uwzględnienia w ramach pakietu Fit for 55 kwestii nowej normy Euro 7, która jest nawet bardziej ambitna niż ta propozycja PE oraz jednolitych rozwiązań w sprawie infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR).

    8 czerwca br. Parlament Europejski opowiedział się za zmianą norm emisji CO2 i wprowadzeniem zerowej emisji dla nowych samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych w 2035 roku. To część szaleńczego pakietu Gotowi na 55 (Fit for 55 in 2030).

    14 lipca 2021 roku, w ramach pakietu „Fit for 55”, KE przedstawiła wniosek ustawodawczy dotyczący zmiany norm emisji CO2 dla samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych. Wniosek ma przyczynić się do realizacji celów klimatycznych UE na lata 2030 i 2050, przynieść korzyści obywatelom dzięki szerszemu zastosowaniu pojazdów zeroemisyjnych (lepsza jakość powietrza, oszczędność energii i niższe koszty posiadania pojazdu), a także pobudzić innowacje w zakresie technologii zeroemisyjnych.


    Drodzy Czytelnicy, utrzymanie naszego serwisu wiąże się z dużymi kosztami. Każdego dnia staramy się przedstawić Państwu najnowsze informacje z całego świata, jakich często nie poruszają media głównego nurtu. Dlatego prosimy o wsparcie naszej ciężkiej pracy, którą wykonujemy każdego dnia. 

    Tylko dzięki Waszemu wsparciu będziemy w stanie nadal rzetelnie informować o faktach.

    Wsparcia można udzielić poprzez wpłatę dowolnej kwoty na nasz rachunek bankowy: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752

    google news

    Informujemy ponadto, że Kancelaria świadczy pełen wachlarz usług prawnych z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, spadkowego, upadłościowego, gospodarczego, karnego, pracy, handlowego.

    Jeśli poszukujecie Państwo pomocy prawnej, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. W celu dokonania rezerwacji terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: 579-636-527 lub 22-266-86-18 lub pisząc na adres @: [email protected]legaartis.pl

    Jeśli uważacie Państwo, że nasze publikacje niosące prawdę zasługują na wparcie pracowników Kancelarii, którzy codziennie przeszukują setki stron, aby te wiadomości do Państwa dotarły, możecie nas wspomóc poprzez wpłatę dowolnej kwoty na rachunek bankowy Kancelarii LEGA ARTIS:

    Dane do przelewu:
    Nr konta: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752

    Kancelaria Lega Artis
    ul. Przasnyska 6a lok 336a
    01-756 Warszawa
    Tytuł: “darowizna na działalność”
    IBAN: PL04102039030000140201226752

    Anonimowe wsparcie Bitcoin:
    bc1qfl2rqa97lknlrfgs9c9qqjp5ftqtkv7wf4q0at

    Anonimowe wsparcie Ethereum:
    0x45a3c849BCa45A6444A24cdF30708695498a3F6b

    Wsparcie paypal:
    https://paypal.me/legaartis

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
    Pn. – czw.: 11:00 – 17:00
    Piątek: 10:00 – 15:00

    Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom za dotychczas udzielone nam wsparcie finansowe.

    SC

    2035 roku lega artis legaartis polska samochody ekektryczne spalinówki wodór
    Share. Facebook Twitter Email Telegram WhatsApp
    Daniel Głogowski
    • Website
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram

    Publicysta, pisarz i działacz społeczny. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku dla międzynarodowych wydawców.

    Ostatnio DODANE

    1080px Ukraine – NATO Commission chaired by Petro Poroshenko 2017 07 10 37

    NATO nie zmieni w najbliższym czasie swojego stanowiska w sprawie członkostwa Ukrainy

    4 lipca 20220
    Gaz 0207

    Ceny gazu w Europie rosną z powodu strajku w Norwegii, podały media

    4 lipca 20220
    Scholtz 0407

    Scholz ostrzega Niemców przed „społecznymi materiałami wybuchowymi

    4 lipca 20220
    Macron 1305 e1652504621311

    Express: Francuzi myślą o wyjściu z UE po porażce Macrona w wyborach

    4 lipca 20220

    Dodaj komentarz Cancel Reply

    Ostatnie Wpisy
    1080px Ukraine – NATO Commission chaired by Petro Poroshenko 2017 07 10 37

    NATO nie zmieni w najbliższym czasie swojego stanowiska w sprawie członkostwa Ukrainy

    4 lipca 2022
    gas station g034ce4ff6 1920 e1653915398765

    G7 planuje obniżyć o połowę maksymalną cenę ropy z Federacji Rosyjskiej

    4 lipca 2022
    medicine g548e832be 1920

    Pandemiczny ekspert przepowiada kolejną fale

    4 lipca 2022
    Toyota Yaris egzamin na prawo jazdy katowice

    Protest egzaminatorów w WORD-ach

    4 lipca 2022
    Reklama
    Najnowsze komentarze
    • Patelnia - Po oskarżeniu Polaków o dokonanie zbrodni wołyńskiej Polska przekaże Ukrainie milion euro na szpital
    • Aumakua - 21 000% wzrost cen nieszczepionych plemników
    • Planowo - Pandemiczny ekspert przepowiada kolejną fale
    • Karmawraca - Drugi kozioł ofiarny „Polskiego Ładu” przywrócony do państwowego koryta
    • jARAS - Maląg: Przymieramy się do wprowadzenia tzw. ilorazu rodzinnego w podatkach

    Kancelaria LEGA ARTIS świadczy profesjonalne usługi na rzecz Klientów indywidualnych jak również przedsiębiorców.

    Facebook Twitter Instagram Telegram
    GODZINY OTWARCIA
    • PONIEDZIAŁEK 10-17
    • WTOREK 10-17
    • ŚRODA 10-17
    • CZWARTEK 10-17
    • PIĄTEK 10-15
    • SOBOTY INDYWIDUALNIE USTALONE KONSULTACJE
    ADRES
    • 01-756 WARSZAWA
    • UL. PRZASNYSKA 6A LOK 336A
    • 579 636 527
    • 22-266-86-18
    • [email protected]
    PRZYDATNE LINKI
    • Strona główna
    • Strona Kancelarii
    • Polityka prywatności
    • Regulamin Strony
    • Kontakt
    Site Powered By Kancelaria Lega Artis - Warszawa ul. PRZASNYSKA 6A LOK 336A © 2022
    • Z ostatniej chwili
    • Aktualności z kraju
    • Wiadomości ze świata
    • Kwarantanna graniczna

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.