Awaria systemów bagażowych stołecznego lotniska powoduje, że pasażerowie linii lotniczej KLM mający transfer na lotnisku w Amsterdamie, mogą podróżować jedynie z bagażem podręcznym, informuje przewoźnik na swojej stronie internetowej.
To już kolejny problem lotniska Schiphol, gdzie od tygodni piętrzą się stosy tysięcy walizek. Port lotniczy nie może sobie poradzić z problemami wynikającymi z braków kadrowych oraz zwiększonego ruchu pasażerskiego.
O problemach z oprogramowaniem, które zarządza nadawanym bagażem, lotnisko informowało już w środę. Kierownictwo portu lotniczego deklaruje jednak, że zostały one rozwiązane. Z informacji portalu NOS wynika, że w wyniku tej usterki na lotnisku pozostały tysiące bagaży.
W czwartek pasażerowie KLM, którzy mieli zaplanowany transfer na Schiphol, otrzymali wiadomość SMS z przeprosinami i propozycją zmiany rezerwacji, a jeżeli nie byłoby to możliwe, podróż jedynie z bagażem podręcznym.
POLECAMY: Niemcy zaczęli rzadziej prać – podają media
Lecący samolotami KLM mogą zabrać ze sobą na pokład jedną sztukę bagażu podręcznego (dwie w klasie business) oraz jedno akcesorium (np. torebkę, aktówkę lub laptop). Łączna waga bagażu podręcznego nie może przekraczać 12 kg w klasie ekonomicznej i 18 kg w klasie business.
Jeśli poszukujecie Państwo pomocy prawnej, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. W celu dokonania rezerwacji terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: 579-636-527 lub 22-266-86-18 lub pisząc na adres @: kontakt@legaartis.pl
Jeśli uważacie Państwo, że nasze publikacje zasługują na wparcie pracowników, którzy codziennie przeszukują setki stron, możesz wesprzeć nas, przechodząc na stronę: Wesprzyj Lega Artis
Zastrzegamy, że nie udzielamy porad prawny pro bono.