Chociaż ogólna narracja wokół kowbojowego „zagrożenia” rozpadła się, a większość zachodnich narodów w większości porzuciła próby ustanowienia mandatów i ograniczeń, w wielu częściach Azji sianie strachu trwa. Wydaje się, że Disney w pełni wykorzystuje utrzymujący się szum w Japonii i używa go do narzucania własnych, umotywowanych politycznie mandatów.

Park rozrywki Tokyo Disney będzie teraz oferował 20% niższe stawki dla klientów z dowodem szczepienia lub negatywnym wynikiem testu PCR w ciągu 3 dni od przyjęcia. Klienci nieszczepieni otrzymują stare stawki.

Posunięcie to jest pozostałością inicjatyw politycznych opracowanych przez partnerstwa rządowe i korporacyjne w 2020 r. – Zmowa wielkiego rządu i wielkiego biznesu jako środek zachęcający lub zmuszający społeczeństwo do przestrzegania żądań szczepień (lub wszelkich innych żądań). Podejście marchewki i kija zostało nakreślone w dokumentach opublikowanych przez globalistów w Imperial College of London na samym początku pandemii w 2020 roku.

W szczególności urzędnicy rządowi i korporacje wymyślili szereg zachęt dla szczepionych i kar dla nieszczepionych, głównie przy użyciu środków odmowy świadczenia usług, takich jak wykluczenie z miejsc publicznych lub nawet wykluczenie z udziału w gospodarce. Korporacje współpracowałyby ramię w ramię z rządem jako egzekutorzy, wykorzystując argumenty dotyczące własności prywatnej jako sposób uciskania nieszczepionych ludzi i odmawiania im dostępu do towarów i usług.

W ten sposób rządy mogłyby obejść konstytucyjną ochronę wolności jednostki. Mogli twierdzić, że nie naruszają niczyich praw, a korporacyjne firmy mają prawo odmówić obsługi osobom, które uznają za zagrożenie. To oszustwo, ale prawnie skuteczne.     

Problem polegał na tym, że mniejsze firmy nadal mogły służyć nieszczepionym, więc Biały Dom Bidena starał się powoli osłabiać konkurencję z dużymi korporacjami i usuwać opcje publiczne, ustanawiając mandaty na szczepionki dla pracowników za pomocą zarządzenia wykonawczego. Zamówienie rozpoczęło się od firm, które zatrudniały 100 lub więcej pracowników, ale wyraźnym zamiarem było to, aby ostatecznie uwzględnić WSZYSTKIE firmy.

Gdyby Biden i jego opiekunowie odnieśli sukces, większość właścicieli małych firm, którzy odmówili przestrzegania przepisów, wypadłaby teraz z interesu, pozostawiając jedynie łańcuchy korporacyjne jako źródło handlu. Bez żadnego innego wyboru, amerykańska opinia publiczna musiałaby brać szczepionki i dopalacze tylko po to, by kupić artykuły pierwszej potrzeby i zachować pracę lub szukać czarnych rynków.

Na szczęście wystarczająco dużo konserwatywnych stanów odmówiło poddania się i sprzeciwiło się mandatom, udowadniając, że mogą funkcjonować lepiej niż państwa wprowadzające ograniczenia i wymagania dotyczące szczepionek. Doprowadziło to bezpośrednio do implozji twierdzeń o szczepieniach i uświadomienia sobie w krajach zachodnich, że istnieje lepszy sposób radzenia sobie ze zdarzeniem covid.  

Kraje azjatyckie nie doświadczyły tego samego rodzaju buntu i tak wiele mandatów utrzymuje się. Chiny kontynuują swoje środki „Zero Covid” pomimo wszelkich dowodów na to, że są one bezcelowe. Rząd japoński w mniejszym stopniu polegał na mandatach i nigdy nie wymagał masek, ale zamiast tego używał kampanii „publicznego zawstydzania” i nacisku rówieśników jako narzędzia do uzyskania zgodności. Biorąc pod uwagę kolektywizm nieodłączny od kultury japońskiej, ta metoda sprawiła, że ​​populacja stała się niewiarygodnie służalcza.      

Ważne jest, aby zbadać wyraźną różnicę między Azją a Zachodem, jeśli chodzi o skutki pandemicznej biurokracji, ponieważ możemy teraz zobaczyć, co establishment chciał zrobić tutaj, w USA lub w Europie. Widzimy, co zrobiłyby korporacje takie jak Disney, gdyby nie masowy sprzeciw wobec mandatów.

Końcową grą były nagrody za posłuszeństwo i kary za odmowę we wszystkim, od zwykłego handlu po rekreację. Strategia była wielokrotnie otwarcie przyznawana – Uczyń życie tak trudnym, jak to tylko możliwe w każdy możliwy sposób dla nieszczepionych, obserwując, jak ich zaszczepieni przyjaciele i rodzina cieszą się prezentami i korzyściami. Wygląda na to, że Disney nadal życzy sobie takiego wyniku, chociaż pandemia już dawno się skończyła.  

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version