PKO Bank Polski informuje klientów o możliwych utrudnieniach w dostępie do niektórych usług bankowych oraz Profilu Zaufanego z powodu planowanych prac technicznych.
Zakres Utrudnień w Usługach Bankowych
W okresie od piątku, od godziny 20:00 do soboty do godziny 05:00, niektóre funkcje w aplikacji IKO oraz serwisie iPKO będą niedostępne. Dotyczy to ubezpieczeń podróżnych, ubezpieczeń domów i samochodów, ubezpieczeń na życie oraz assistance.
Dodatkowo, od piątku, od godziny 20:00 do soboty do godziny 16:00, mogą wystąpić trudności zalogowania się do usług administracji publicznej za pomocą Profilu Zaufanego, a także podpisywania dokumentów przy jego wykorzystaniu. Bank zapewnia jednak, że dostęp do większości e-usług administracji publicznej z poziomu bankowości internetowej nie będzie zakłócony.
Niedostępność Profilu Zaufanego na Poziomie Krajowym
Ministerstwo Cyfryzacji potwierdza, że z powodu planowanych prac serwisowych, Profil Zaufany będzie niedostępny na poziomie krajowym od piątku 19 stycznia 2024, od godziny 20:00 do soboty 20 stycznia, do godziny 16:00. To oznacza, że utrudnienia dotkną nie tylko klientów PKO BP, ale także korzystających z Profilu Zaufanego w innych bankach.
Ministerstwo Cyfryzacji dodatkowo informuje, że w związku z pracami serwisowymi, usługa składania podpisu zaufanego również będzie tymczasowo niedostępna. Klienci są proszeni o zrozumienie związane z zaistniałą sytuacją oraz ewentualne niedogodności w korzystaniu z usług w podanym okresie.