Close Menu
Lega ArtisLega Artis
  • Strona główna
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
Facebook X (Twitter) Instagram Telegram
Facebook X (Twitter) Instagram
Lega ArtisLega Artis
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Wydarzenia dnia
Lega ArtisLega Artis
Home - Aktualności z kraju - Lidl Planuje Rewolucję w Układzie Sklepów – Klienci Mogą Spodziewać się Zmian
Aktualności z kraju

Lidl Planuje Rewolucję w Układzie Sklepów – Klienci Mogą Spodziewać się Zmian

Ignacy Michałowski16 stycznia 2024Brak komentarzy
Facebook Twitter Telegram WhatsApp
Google News
Google News
Lidl
Lidl

Lidl, jedna z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce, przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian w układzie wewnętrznym swoich marketów. Sieć niemieckiego dyskontu, obecna na polskim rynku od 2002 roku z ponad 850 sklepami, testuje nową koncepcję projektową w wybranych lokalizacjach.

Zmiany w Układzie Sklepów

Dotychczasowi klienci Lidla są przyzwyczajeni do standardowego układu sklepów, gdzie alejki prowadzą wzdłuż marketów, a lada chłodnicza znajduje się na końcu. Teraz jednak, jako część testów, sieć planuje wprowadzenie przejść krzyżowych w tylnej części sklepów. W tunelach chłodniczych sery i wędliny zostaną ułożone naprzeciwko siebie. Nowy układ ma nie tylko przyczynić się do zmniejszenia zużycia energii, ale także skrócić trasy zarówno dla klientów, jak i pracowników sklepu.

Efektywność Energetyczna i Wygoda Zakupów

Wprowadzenie nowego układu sklepów Lidla ma na celu nie tylko oszczędność energii, ale także zwiększenie wygody zakupów. Standardowe produkty będą eksponowane wzdłuż lad chłodniczych, natomiast asortyment przeceniony będzie umieszczony na bocznych ścianach. To rozwiązanie, które zostało już przetestowane w kilku lokalizacjach poza Polską, zdobyło aprobatę zarządu sieci, co sugeruje, że podobne modyfikacje mogą zostać wdrożone w większości sklepów Lidla w przyszłości.

Perspektywa Zmian

Choć system jest obecnie w fazie testów, istnieje szansa, że wprowadzenie nowej koncepcji wnętrza sklepów Lidla może być kolejnym krokiem w ewolucji doświadczenia zakupowego klientów. Perspektywa zwiększenia efektywności energetycznej i ułatwienia poruszania się po sklepie może spotkać się z aprobatą klientów, a sama sieć być może szybko wdroży te zmiany na szerszą skalę.

Lidl Sklep
Google News Icon

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share. Facebook Twitter Email Telegram WhatsApp
Avatar of Ignacy Michałowski
Ignacy Michałowski
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Add A Comment

Napisz Komentarz Anuluj dodawanie

Ostatnie Wpisy
Sklep

Czy 7 grudnia to niedziela handlowa? Sprawdzamy oficjalny kalendarz na 2025 rok

5 grudnia 2025
Telefon

Telefon eksplodował w rękach nastolatka. 8 osób w szpitalu, pilna akcja służb w Ropczycach

4 grudnia 2025
Pilne

Atak piratów na gazowiec: Polak wśród 9 uprowadzonych. MSZ potwierdza, trwa walka o uwolnienie

4 grudnia 2025
Reklama

Na portalu Lega Artis znajdziesz najważniejsze wiadomości z Polski i świata. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami, które mają znaczenie.

Facebook X (Twitter) RSS
Polecane serwisy
newsnadzis.pl newsnadzis.pl
plotkosfera.pl plotkosfera.pl
PRZYDATNE LINKI
  • Strona główna
  • O Nas
  • Kontakt
  • Nasi Autorzy
  • Mapa Strony
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
Copyright © Lega Artis 2025 - Zaufane wiadomości i Wiarygodne dziennikarstwo
  • Kontakt
  • O nas
  • Polityka Prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.