Close Menu
Lega ArtisLega Artis
  • Strona główna
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
Facebook X (Twitter) Instagram Telegram
Facebook X (Twitter) Instagram
Lega ArtisLega Artis
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Wydarzenia dnia
Lega ArtisLega Artis
Home - Aktualności z kraju - Biedronka ponownie wysłała SMS-y do klientów. Wiadomo co zawierały
Aktualności z kraju

Biedronka ponownie wysłała SMS-y do klientów. Wiadomo co zawierały

Ignacy Michałowski9 lutego 2024Brak komentarzy
Facebook Twitter Telegram WhatsApp
Google News
Google News
Biedronka
Biedronka

Po niecodziennym wydarzeniu z wiadomościami kierowanymi do klientów kilka dni temu, Biedronka postanowiła kontynuować swoje działania na polu marketingu SMS-owego. W czwartkowy wieczór klienci dyskontu otrzymali kolejne wiadomości, które ponownie miały na celu zwrócenie uwagi na ofertę sieci.

SMS-owa Ofensywa Biedronki: Powrót Do Akcji

Jak informowaliśmy wcześniej, Biedronka rozpoczęła akcję wysyłania wiadomości SMS do klientów na początku tygodnia. Tym razem wiadomości dotyczyły oferty sieci w sklepach w poniedziałek 5 lutego. Co istotne, treść wiadomości porównywała promocję Biedronki z tą, która obowiązywała w Lidlu.

Lidl szybko odpowiedział na tę akcję, nazywając ją „dziwnym łańcuszkiem” na oficjalnym profilu mediów społecznościowych. Według Aleksandry Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidlu Polska, akcja Biedronki „wprowadzała konsumentów w błąd” co do cen w Lidlu.

Nowe Ataki w Czwartek: Biedronka Nie Zamierza Odpuścić

Nie wydaje się jednak, że Biedronka zamierza zakończyć tę rywalizację. W czwartkowy wieczór ponownie wysłała wiadomości SMS do klientów, tym razem skupiając się na jednym z produktów dostępnych w Lidlu.

Tym razem, dyskont skupił się na koszyku cenowym Faktu, opublikowanym 6 lutego. Według Biedronki, zawiera on błąd dotyczący ceny schabu bez kości – podaje cenę 10,39 zł, co jest o 12,60 zł mniej niż podaje Fakt. Biedronka utrzymuje, że jest najtańszą siecią spośród wszystkich zbadanych sklepów.

Nowe Ataki na Lidla: Cena i Konkurencyjność

W drugiej części czwartkowej wiadomości SMS, Biedronka ponownie zaatakowała Lidla. Tym razem pretekstem były kapsułki do prania Persil Power Caps w opakowaniu 33 sztuki. Biedronka twierdzi, że oferuje je w cenie 29,99 zł za opakowanie, podczas gdy Lidlowi przypisuje cenę o 46% wyższą, tj. 43,99 zł.

Biedronka Sklep
Google News Icon

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share. Facebook Twitter Email Telegram WhatsApp
Avatar of Ignacy Michałowski
Ignacy Michałowski
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Add A Comment

Napisz Komentarz Anuluj dodawanie

Ostatnie Wpisy
Sklep

Czy 7 grudnia to niedziela handlowa? Sprawdzamy oficjalny kalendarz na 2025 rok

5 grudnia 2025
Telefon

Telefon eksplodował w rękach nastolatka. 8 osób w szpitalu, pilna akcja służb w Ropczycach

4 grudnia 2025
Pilne

Atak piratów na gazowiec: Polak wśród 9 uprowadzonych. MSZ potwierdza, trwa walka o uwolnienie

4 grudnia 2025
Reklama

Na portalu Lega Artis znajdziesz najważniejsze wiadomości z Polski i świata. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami, które mają znaczenie.

Facebook X (Twitter) RSS
Polecane serwisy
newsnadzis.pl newsnadzis.pl
plotkosfera.pl plotkosfera.pl
PRZYDATNE LINKI
  • Strona główna
  • O Nas
  • Kontakt
  • Nasi Autorzy
  • Mapa Strony
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
Copyright © Lega Artis 2025 - Zaufane wiadomości i Wiarygodne dziennikarstwo
  • Kontakt
  • O nas
  • Polityka Prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.