Close Menu
Lega ArtisLega Artis
  • Strona główna
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
Facebook X (Twitter) Instagram Telegram
Facebook X (Twitter) Instagram
Lega ArtisLega Artis
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Wydarzenia dnia
Lega ArtisLega Artis
Home - Aktualności z kraju - Biedronka wysłała dziwnego SMS’a. Lidl odpowiedział
Aktualności z kraju

Biedronka wysłała dziwnego SMS’a. Lidl odpowiedział

Ignacy Michałowski5 lutego 2024Brak komentarzy
Facebook Twitter Telegram WhatsApp
Google News
Google News
Biedronka
Biedronka

Alert SMS Biedronki o Cenach w Lidlu

Użytkownicy aplikacji Biedronka otrzymali w ostatnich dniach alarmujące wiadomości SMS informujące o niższych cenach na mandarynki w Biedronce w porównaniu do Lidla. Alert sugerował, że sklepy Biedronka oferują atrakcyjniejsze ceny na mandarynki, co wywołało zaskoczenie i poruszenie wśród klientów.

Lidl Kontratakuje: Odpowiedź na Nieprawdziwe Informacje

W odpowiedzi na alert Biedronki, Lidlowi przedstawiciele uznali te informacje za nieprawdziwe. Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidlu Polska, zaznaczyła, że podawane ceny w SMS-ach Biedronki są mylące i wprowadzają konsumentów w błąd.

Walka o Klienta: Ceny i Reklamy Porównawcze

Ostatnie dni to kolejny epizod w wojnie cenowej między Biedronką a Lidlem. Sklepy starają się przekonać klientów, że oferują najkorzystniejsze ceny. Biedronka w ramach swoich działań informacyjnych korzysta z alertów SMS, podczas gdy Lidl kontruje raportami cenowymi i podkreśla, że dba o dostęp do niskich cen dla polskich rodzin.

Lidlowe Odpowiedzi na Ataki Biedronki

Lidl Polska podkreśla swoje starania o oferowanie produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Przywołuje wyniki niezależnych badań cen, które potwierdzają konkurencyjność ich oferty. Lidlowa reakcja obejmuje również podkreślanie korzyści dla klientów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe dostępne za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus.

Rywalizacja o Lidera Cenowego

W obliczu zapowiadanej wojny na reklamy porównawcze i ostrej konkurencji, klientów czekają intensywne starcia na polu cenowym między dwoma potentatami sieci handlowych. Odpowiedzi na alert SMS i kolejne ruchy w tej bitwie cenowej będą kształtować preferencje konsumentów w najbliższych tygodniach.

Biedronka Lidl
Google News Icon

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share. Facebook Twitter Email Telegram WhatsApp
Avatar of Ignacy Michałowski
Ignacy Michałowski
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Add A Comment

Napisz Komentarz Anuluj dodawanie

Ostatnie Wpisy
Sklep

Czy 7 grudnia to niedziela handlowa? Sprawdzamy oficjalny kalendarz na 2025 rok

5 grudnia 2025
Telefon

Telefon eksplodował w rękach nastolatka. 8 osób w szpitalu, pilna akcja służb w Ropczycach

4 grudnia 2025
Pilne

Atak piratów na gazowiec: Polak wśród 9 uprowadzonych. MSZ potwierdza, trwa walka o uwolnienie

4 grudnia 2025
Reklama

Na portalu Lega Artis znajdziesz najważniejsze wiadomości z Polski i świata. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami, które mają znaczenie.

Facebook X (Twitter) RSS
Polecane serwisy
newsnadzis.pl newsnadzis.pl
plotkosfera.pl plotkosfera.pl
PRZYDATNE LINKI
  • Strona główna
  • O Nas
  • Kontakt
  • Nasi Autorzy
  • Mapa Strony
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
Copyright © Lega Artis 2025 - Zaufane wiadomości i Wiarygodne dziennikarstwo
  • Kontakt
  • O nas
  • Polityka Prywatności

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.