Biedronka udzieliła odpowiedzi na pytanie zadane przez naszą redakcję dotyczące karty Moja Biedronka. Sieć dyskontów przedstawiła ważne informacje odnośnie postępowania w przypadku uszkodzenia lub zgubienia karty lojalnościowej. Biedronka wyjaśniła, co należy zrobić zarówno w sytuacji znalezienia zgubionej karty, jak i w przypadku, gdy własny egzemplarz ulegnie uszkodzeniu. Istnieje także opcja wysłania listu na określony adres w związku z tym procesem.
Biedronka, w odpowiedzi na zapytanie odnoszące się do jej programu lojalnościowego, przedstawiła rozwiązanie dla przypadków zniszczenia lub utraty karty Moja Biedronka. Sieć ta oferuje swoim klientom dwie możliwości postępowania w tych sytuacjach.
Jak zarejestrować kartę Moja Biedronka?
Każdy klient Biedronki ma możliwość uzyskania karty Moja Biedronka. Proces ten jest stosunkowo prosty i polega na przekazaniu niezbędnych informacji personelowi sklepowemu, co umożliwi stworzenie profilu klienta z przypisanym identyfikatorem. Aby założyć konto z przypisaną kartą Moja Biedronka, potrzebne są następujące dane:
- Imię i nazwisko.
- Adres e-mail.
- Numer telefonu.
W wyniku podania tych podstawowych informacji zostaną wydane trzy karty Moja Biedronka. Jedna z nich będzie główną kartą, a pozostałe dwie będą pomniejszymi egzemplarzami, charakteryzującymi się dodatkowymi dziurkami w rogach. To udogodnienie pozwala na łatwe przymocowanie karty do kluczy czy breloczka, zapewniając, że zawsze będzie ona dostępna i w zasięgu ręki.
Czy karta Moja Biedronka jest darmowa?
Wyrobienie karty Moja Biedronka nic nie kosztuje. Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty nie potrzeba nic więcej poza podaniem swoich danych. Tak więc uczestnictwo w programie jest bezpłatne.
Co daje karta Moja Biedronka?
Uczestnicząc w programie lojalnościowym Biedronki, klienci mogą cieszyć się ekskluzywnymi rabatami i ofertami zakupowymi, które są niedostępne dla osób bez karty lojalnościowej. Istnieje także możliwość zwiększenia ilości korzystnych promocji i zniżek, gdy zdecydujemy się zainstalować aplikację mobilną Biedronki i skorzystać z tzw. „shakeomatu”.
Ta innowacyjna funkcja codziennie dostarcza dwie spersonalizowane promocje dostosowane do indywidualnych preferencji klienta oraz dostępności produktów w sklepie przypisanym do jego konta w aplikacji Biedronka. Dzięki temu korzystając z aplikacji Biedronka, można uczestniczyć w programie lojalnościowym sieci bez konieczności posiadania fizycznej karty.
Karta Moja Biedronka w telefonie. Utrata fizycznej karty nie zaszkodzi aplikacji
Redakcja skontaktowała się z siecią Biedronka, aby uzyskać informacje na temat procedury postępowania w przypadku uszkodzenia karty Moja Biedronka. Warto podkreślić, że uczestnicy programu lojalnościowego mają możliwość rozwiązania tego problemu na dwie różne metody. Zamiast korzystać z fizycznej karty, mogą potwierdzać swoje uczestnictwo w programie w inny sposób:
- Skanując kod kreskowy z karty, który jest dostępny w aplikacji mobilnej Biedronka.
- Podając numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka przy kasie.
Co jednak robić, jeśli znaleziona zostanie zagubiona karta Moja Biedronka? Według informacji przekazanych przez biuro prasowe sieci Biedronka, w takiej sytuacji istnieją dwie opcje do wyboru:
- Można udać się do najbliższego sklepu Biedronka i przekazać znalezioną kartę personelowi sklepowemu w celu jej odnalezienia właściciela.
- Alternatywnie, znalezioną kartę Moja Biedronka można przesłać pocztą na wskazany adres, który został udostępniony przez sieć Biedronka.
To ważne, aby mieć świadomość, że sieć Biedronka oferuje różne sposoby rozwiązywania problemów z kartami lojalnościowymi, zapewniając wygodę i elastyczność dla swoich klientów.
Biedronka odpowiada na nasze pytanie. Klientom z kartą Moja Biedronka dają dwa wyjścia
Jeśli jednak klient utraci swoją kartę lojalnościową lub jeśli karta zostanie uszkodzona, konieczne jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta. W takiej sytuacji Biedronka daje klientom dwie opcje do wyboru – można skorzystać z kontaktu telefonicznego lub przesłać zgłoszenie drogą elektroniczną.
Jeśli ktoś odnajdzie zagubioną kartę Moja Biedronka, prosimy o przekazanie jej kierownikowi w dowolnym pobliskim sklepie należącym do sieci Biedronka. Jeżeli nie ma takiego sklepu w okolicy, istnieje również możliwość wysłania karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem „Biuro Obsługi Klienta”. W przypadku utraty karty przez klienta lub jej uszkodzenia, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta poprzez telefon lub e-mail (numer telefonu: 22 205 33 00, adres e-mail). Nasi konsultanci są gotowi pomóc klientowi w takiej sytuacji – przekazał Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka, odpowiadając na nasze zapytania.