Rząd brytyjski przyznał, że po podwójnym szczepieniu już nigdy nie będzie można nabyć pełnej naturalnej odporności na warianty wirusa Covid – lub ewentualnie jakiegokolwiek innego wirusa.
A więc obserwujmy, jak zaczyna się „prawdziwa” pandemia!
W swoim raporcie z tygodnia 42 „COVID-19 Vaccine Surveillance Report”, brytyjskie Ministerstwo Zdrowia przyznaje na stronie 23, że „poziom przeciwciał N wydaje się być niższy u osób, które zarażają się po dwóch dawkach szczepionki”. Dalej mówi się, że ten spadek przeciwciał jest w zasadzie stały.
Co to oznacza?
Wiemy, że szczepionki nie zapobiegają zakażeniu ani przenoszeniu wirusa (w rzeczywistości w innym miejscu sprawozdania wykazano, że obecnie prawdopodobieństwo zakażenia zaszczepionych dorosłych jest znacznie większe niż nieszczepionych).
Brytyjczycy odkryli teraz, że szczepionka zakłóca zdolność organizmu do wytwarzania przeciwciał po zakażeniu nie tylko przeciwko białku kolca, ale także przeciwko innym częściom wirusa. W szczególności nie wydaje się, aby osoby zaszczepione wytwarzały przeciwciała przeciwko białku nukleokapsydu, otoczki wirusa, która jest kluczową częścią odpowiedzi u osób nieszczepionych.
W dłuższej perspektywie szczepieni są o wiele bardziej podatni na wszelkie mutacje w białku kolca, nawet jeśli już raz lub więcej zostali zakażeni i wyleczeni.
Z drugiej strony, osoby nieszczepione zyskają trwałą, jeśli nie stałą odporność na wszystkie szczepy rzekomego wirusa po tym, jak choć raz zostaną nim naturalnie zarażone.
Link do całego materiału:
Wspomóż naszą walkę o wolność poprzez wpłatę dowolnej kwoty na nasz rachunek bankowy: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Przypominamy, o naszej akcji bezpłatnych porad prawnych z zakresu problemów z COVID.
Porada prawna indywidualna jest udzielana jeśli temat nie jest przez nas poruszony na BLOGU.
Na zlecenie indywidualne (płatne) klienta nasza Kancelaria przygotuje również wszelkie pisma w zakresie spraw związanych z COVID.
Informujemy ponadto, że Kancelaria świadczy pełen wachlarz usług prawnych z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, spadkowego, upadłościowego, gospodarczego, karnego, pracy, handlowego.
Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz do nas na adres @: covid@legaartis.pl lub zadzwoń 579636527, 222668618.
Informujemy, iż porada prawna w zakresie COVID udzielana jest każdemu klientowi bezpłatnie.
Jeśli uważacie Państwo, że nasza pomoc, jaką od nas otrzymujecie, zasługuje na wparcie pracowników Kancelarii, możecie nas wspomóc poprzez wpłatę dowolnej kwoty na rachunek bankowy Kancelarii LEGA ARTIS:
Anonimowe wsparcie Bitcoin:
bc1qfl2rqa97lknlrfgs9c9qqjp5ftqtkv7wf4q0at
Anonimowe wsparcie Ethereum:
0x45a3c849BCa45A6444A24cdF30708695498a3F6b
Wsparcie paypal:
https://paypal.me/legaartis
Dane do przelewu:
Nr konta: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Kancelaria Lega Artis
ul. Przasnyska 6a lok 336a
01-756 Warszawa
Tytuł: “darowizna na działalność”
IBAN: PL04102039030000140201226752
Jesteśmy do Waszej dyspozycji:
Pn. – czw.: 11:00 – 17:00
Piątek: 10:00 – 15:00
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom za dotychczas udzielone nam wsparcie finansowe.
35 komentarzy
Akurat przeciwciała anty-N nie mają rzadnej istotnej funkcji w odpowiedzi immunologicznej przeciw SARS-CoV-2.
żadnej
Ale mają w innej. Nie chodzi tylko o odporność na tego wirusa
U ozdrowiencow miano przeciwcial anty-n jest wysokie, u zaszczepionych po szczepieniu – nie, co jest oczekiwane, poniewaz mrna jest przeciwko bialku s kolca i tylko przeciwko niemu. Pelna odpornosc wobec c19 jest wiec jak najbardziej zwiazana z bialkiem n nukleokapsydu.
Proszę przeczytajcie książkę Pandemia kłamstw Józef Białek..zacznijcie widzieć niewidoczne proszę….
Przeczytałem ten dokument. Stawiają trzy hipotezy niższego poziomu przeciwciał N u grupy dawców krwi niż w ogólnej populacji. Jedna z nich sugeruje spadek liczby w czasie. Kolejna, że po dwóch dawkach szczypawki.
Chyba w eBooku prof.Romana Zielińskiego czytałem że te szczypawki są jednogenowe tzn.nastawione na białko spike. Człowiek będzie produkował przeciwciała S. Człowiek nie zaszczypawkowany który przechorowal naturalnie ma przeciwciała S i N.
Może tutaj jest odpowiedź na pytanie, dlaczego trzeba przyjmować kolejne dawki co kilka miesięcy. https://doi.org/10.3390/vaccines9121503
Wynika z tego (str 15) ze najlepsza odpornosc ma sie po 1 dawce i to dosc krotko.
Wraz z czasem skutecznosc maleje.
Natomiast po drugiej dawce (zwlaszcza osoby powyzej 50) umieraja znacznie czesciej, niz osoby niezaszczepione wcale.
Przykro mi to oznajmić ale logika nie jest twoją mocną stroną, „gościu”. Spójrz na procenty w tabeli na stronie 15 i zważ że w UK poziom wyszczepienia jest ogromny a zaczynano od osób najstarszych przesuwając się w dół skali wieku. Cytujesz wartości bezwzględne, co jest bez sensu. Procentowo umiera zdecydowanie więcej osób niezaszczepionych niż zaszczepionych jedną i dwiema dawkami. Zwłaszcza w grupach zaawansowanych wiekowo gdzie naturalna odporność jest dużo słabsza i często występują poważne choroby współistniejące.
Szczepionka pomaga takim ludziom ale część zaszczepionych w podeszłym wieku także umrze, bo ochrona szczepionki „nie nadąży” za słabą reakcją ich systemu odpornościowego. Szczepionka generalnie pomaga, co widać w danych statystycznych, ale im pacjent starszy tym, niestety, szanse na zgon rosną. To jak z ogniem zaporowym w batalionach karnych. Ci co walczą (zaszczepieni) mogą zginąć ale uciekający (niezaszczepieni) zginą na pewno.
A proporcje w cytowanej tabeli wyglądają tak. Na 100.000 osób w kolejnych grupach wiekowych zmarło odpowiednio: zaszczepionych 2gą dawką / niezaszczepionych: [50-59 = 1,2 / 8,1] [60-69 = 4,2 / 19,5] [70-79 = 12,9 / 39,9] [>80 = 45,7 / 117]. Tak więc widać jasno, że np. powyżej 80go roku życia osoba zaszczepiona 2gą dawką miała 3x większe szanse przeżycia niż osoba niezaszczepiona. Ale oczywiście lepiej po prostu starać się wirusa nie złapać.
Twoje mądrości zachowaj dla siebie jest to eksperyment medyczny mądralo a Twoimi analizami podziel się z tzw radą morderców niedzielskiego
Ściągnąłem właśnie ten raport że strony angielskiego rządu i z miłą chęcią chciał bym zobaczyć wszystkie te rzeczy wypisane przez państwa artykuł ale niestety niema tam takich wzmianek … wiec prosił bym państwa i wskazanie w których miejscach jest owy zapis
https://dailyexpose.uk/2022/01/05/covid-19-vaccines-damage-the-immune-system-permanently/
https://dailyexpose.uk/2022/01/04/93-percent-of-covid-vaccination-deaths-are-caused-by-the-jabs/
https://dailyexpose.uk/2022/01/03/dr-bhakdi-killer-autoimmune-attack-induced-by-covid-vaccine/
https://dailyexpose.uk/2022/01/02/german-gov-data-suggests-fully-vaccinated-developing-ade/
https://dailyexpose.uk/2021/12/30/bbc-wont-tell-you-4-in-5-covid-deaths-vaccinated/
Nie będę komentowała tych twoich rewelacji, tylko na koniec powiem, że w UK rozpoczęło się śledztwo w sprawie ludobójstwa spowodowanego „szczepionkami”.
Kto złożył pozew i do kogo?
To się dzieje w UK w sprawie śledztwa o mordowanie ludzi szczepionkami. Oskarżeni są członkowie rządu i firmy farmaceutyczne, po tym jak wpłynęła 46ścio stronicowa skarga na niżej wymienionych do MTK. Jeśli nakłaniasz ludzi do szczepienia, to uczestniczysz w tej zbrodni przeciwko ludzkości. To się potoczy jak lawina dziś w UK, jutro w RP wszyscy staną przed sądami.
„Dzisiaj przesłałem 1100 stron dowodów do CID Hammersmith. Dwóch znakomitych detektywów zaakceptowało i podpisało dokumenty. Potwierdzili, że raport o przestępstwie jest teraz znaczący i bardzo obszerny. Wielu innych światowych ekspertów dodało swoje szczegóły i wsparcie i ponownie byli potwierdzona przez The Met Police Mark Steele przedstawił ogromną ilość dowodów dotyczących szkód, jakie wyrządza v. Nadinspektor potwierdził oświadczenie Marka.
Philip Hyland, Lois Bayliss, dr Sam White i inni za kulisami pracują przez całą dobę dostarczając dowodów, oświadczeń i wsparcia.
Wysłano kolejne żądanie natychmiastowego zatrzymania programu V. Zostało to ponownie dodane do raportu o przestępstwie i zwerbalizowane. Ze względu na ilość dowodów i stawianych zarzutów oraz przeciwko komu będzie to ogromne i długie śledztwo. (Jestem pewien, że wszyscy to wiemy).
Michael O Bernicia i jego zespół dodali wagi i wsparcia do tego śledztwa karnego. Posiadane przez nich dowody są rozległe i znaczące w odniesieniu do midazolamu i zgonów/morderstw przypisywanych temu narkotykowi. Michael wysłał e-mail do The Met bezpośrednio przedstawiając dowody, które mają, oraz zespół prawny, z którym pracuje. To przy założeniu, że jego zaangażowanie w to śledztwo nie zagraża PCP, które złożył w sądzie w dniu 21.12.21.
Warte odnotowania i niezwykle istotne są zarzuty dotyczące najpoważniejszych przestępstw popełnianych przez wielu wymienionych z nazwiska ministrów rządu, urzędników służby cywilnej i szefów brytyjskich sieci informacyjnych.
Przytoczone zbrodnie:
1, nadużycia w urzędzie publicznym,
2, wykroczenie w urzędzie publicznym,
3, spisek mający na celu popełnienie ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,
4, spisek w celu podania trującej i szkodliwej substancji w celu spowodowania poważnych szkód i śmierci.
5, rażące zaniedbanie zabójstwo,
6, zabójstwo korporacyjne,
7, korupcja,
8, oszustwo,
9, szantaż,
10, morderstwo,
11, spisek w celu popełnienia morderstwa,
12, terroryzm,
13, genozyd,
14, tortury,
15, zbrodnie przeciwko ludzkości,
16, fałszywe pozbawienie wolności,
17, wielokrotne naruszenia naszych praw człowieka,
18, zbrodnie wojenne,
19, wielokrotne naruszenia Kodeksu Norymberskiego 1947,
20, wielokrotne naruszenia ustawy o prawach człowieka z 1998 r.,
(Zdrada zostanie również dodana).”Koniec cytatu Marka Sextona, byłego funkcjonariusza policji
Wiele tysięcy e-maili, takich jak ten, który otrzymujesz, zostanie wkrótce wysłanych
wszystkim tym, których uważa się za takich, albo bezpośrednio z ich pozytywnym współudziałem, albo pośrednio
poprzez czuwanie bez podejmowania działań naprawczych, pomoc i podżeganie do zbrodni przeciwko ludzkości
w formie największego oszustwa medycznego, jakie kiedykolwiek popełniono na rodzaju ludzkim.
Z całym szacunkiem i zdecydowanie polecam, jeśli którekolwiek z powyższych jest dla Ciebie nowością,
natychmiastowe rozpoczęcie dochodzenia z należytą starannością.
Jeśli masz niewielkie pojęcie lub nie masz pojęcia o oszustwie medycznym, o którym mówię, dołączam następujące informacje:
[1] Przewodnik po najbardziej krytycznych zagrożeniach związanych ze szczepionką Covid
[2] Raport o śmierci poszczepiennej opracowany przez dr Vladimira Zalenko i Davida Johna Sorensena
[3] List otwarty do szkół z UK Medical Freedom Alliance – dotyczący mandatów dotyczących masek
Dla twojej informacji, żaden ze środków przyjętych przez rząd Wielkiej Brytanii w celu zwalczania
ten rzekomy wirus jest wspierany przez naukę.
Rzeczywiście, poproszony o udowodnienie istnienia samego wirusa, który był znany jako „przeziębienie”,
rząd wielokrotnie i konsekwentnie nie przedstawiał żadnych dowodów na jego rzeczywiste istnienie w świecie rzeczywistym.
19 marca 2020 r. rząd faktycznie zdegradował „koronawirusa” do „choroby zakaźnej o niewysokich konsekwencjach”
przed wezwaniem do drakońskiego zamknięcia gospodarczego i społecznego cztery dni później.
Do Myślibór Tonieboli
Wyrywasz metaforyczne zdanie z kontekstu, traktujesz je dosłownie i robisz z tego główny punkt programu ignorując fakt, że odniosłem się do określonej wiekowo grupy osób, w których przypadku (przy braku możliwości pełnej izolacji i niskiej odporności) zaszczepienie daje wielokrotnie większe szanse przeżycia co zostało dowiedzione. Dixi. A jeśli możesz, podaj proszę link do danych celowanych na grupy wiekowe (proporcji w obrębie danej grupy) bo dostępne dane statystyczne odnoszą się do 100.000 z OGÓLNEJ (NIEOKREŚLONEJ wiekowo) populacji a nie WYODRĘBNIONEJ wiekowo grupy. Byłoby interesującem
sprawdzenie proporcji zgonów w ramach określonych grup wiekowych. Stawiam tezę, że liczba zgonów w grupie niezaszczepionych będzie w tym przypadku drastycznie większa (tzn. wielokrotnie większa niż 2-3 krotnie) od zaszczepionych. A poza tym należy pamiętać, że w początkowym okresie (2020 do wprowadzenia szczepionek) przez brytyjskie domy opieki przetoczyła się szokująca fala zgonów. A co było we Włoszech? Sytuacja jest inna obecnie bo można przyjąć, że najsłabsi niezaszczepieni, ci którzy zmarli (mówię tu o osobach w podeszłym wieku, choć nie tylko) doprowadzili do statystycznego „wzmocnienia odporności” pozostałej populacji decydującej się na uniknięcie szczepienia.
Moja kolezanka pracuje w domu starcow. Zazwyczaj maja jeden zgon na kilka miesiecy. Na drugi dzien po zaszczepieniu zmarlo im 10 rezydentow, a dwoch nastepnych pare dni pozniej. Nie choworali na nic, co wymagaloby brania lekow – mieli tylko demencje. Mama kolezanki powiedziala, ze z jej ulicy wszyscy zaszczepieni sasiedzi juz nie zyja, ona zostala ostatnia zywa zaszczepiona. Mama kolegi umarla po zaszczepieniu. 26 letnia dziwczyna z rodziny innego znajomego zmarla pare dni po zaszczepieniu. Stracila przytomnosc w USC wybierajac date slubu i zmarla w ambulansie. Nie wiem, skad ty bierzesz statystyki, ale wlasciciele zakladow pogrzebowych prawie splajtowali w 2020, kiedy to zmarlo mniej ludzi niz w 2019, czy w 2018, natomiast odnotowali duzo wiekszy „ruch” odkad zaczeto szczepic ludzi. Wystarczy policzyc ilu mlodych, zdrowych (bo zeby trenowac przechodzi sie liczna badania, w tym kardiologiczne) umarlo ostantio, a ilu mialo ataki serca. Oficjalne dane gov UK pokazaly, ze na Delte umarlo wiecej zaszczepionych, niz niezaszczepionych. Pare tygodni temu w Irlandii podano oficjalne dane, ze na cov19 umarlo 45 osob, z czego 41 z podwojna dawka szczepionki, 4 z jedna, 0 niezaszczepionych.
Piszesz bzdury o bujda ha we Wloszech o falszu i obludzie Lykasz jak Pelikane wiecej telewizji ogladaj
Ta ta szczepionka pomoże Ci ale przejść do innego wymiaru.To jest eksperyment a nie żadna szczepionka.Każda Grażyna czy Janusz może Ci to podać nie będąc po żadnej szkole medycznej.Lecicie jak barany by się dźgać bo Telewizja wam mówi .Szczepcie się szczepcie ,ochronisz siebie i innych,pseudo lekarzyki za ekranem.Będzie płakać i zgrzytać zębami po ujawnieniach prawdy.
Ty kołku zaporowy, statystycznie umierają ludzie za szczepienie którzy nie doczekali czasu przejściowego od szczepionki do boostera I taka samo oni zarażają. A w statystykach dalej widnieją że są nie zaszczepieni, bo nie dożyli czasu przejściowego pomiędzy szczepionkami bez względu na wiek. Ty miernoto PIS-owska dalej wierz w swoją propaganda I oglądaj TVP-is i jak dla mnie możesz Murawieckiego pocałować w czubek kija aż mu szczypawke wyssiesz. Goń się kiju frendzlu.
Nie zgodzę się z Panem mieszkam w Australii, w nowej południowej Walii. Tutaj poziom wyszczepienia wynosi 96% a w szpitalach są tylko ludzie w pełni zaszczepieni. Umierają już tylko zaszczepieni. Co ciekawe niechce snuć jakiś hipotez ale wszyscy znajomi co się zaszprycowali przeszedł i chorobę znacznie gorzej niż my nie zaszczepieni. Mam dużo znajomych i często o tym rozmawiamy. Nie wspomnę już o zgonach poszczepiennych… W zeszłym roku już na początku szczepień w Brisbane wyszly rodziny zmarłych od 1 dnia do tygodnia po szczepieniu łącznie z tego co pamiętam 600 osób, ich zdjęcia na palikach umieszczono w parku. Proszę się zastanowić co Pan pisze. Bo nie ma pan ani sprzętu ani możliwości sprawdzić tego co Pan wnioskuje a powoluje się Pan na dane – Oficjalne.
Ps. Z mojej rodziny – 62 latek 3 szczepionki – zmarł po miesiącu bo miał pozytywny wynik. Leczenia brak – paracetamol i woda w szpitalu i jakieś witaminki 😅 Jeśli zdarzyło się to u Mnie to nie jest to zadkie proszę Pana.
Co Ty za bzdury piszesz wiecej telewizji ogladaj
Sam jesteś „Racjonalny” oszołom. Nie potrafisz się odnieść do istoty artykułu, nie potrafisz sprawdzić w zewnętrznym źródle treści i zagadnień tam prezentowanych, a jedyne co robisz, to czepiasz się sprawy trzeciorzędnej wagi i obrażasz ludzi z tak błachego powodu.
Są sprawy daleko ważniejsze niż twoje ego.
Witam mója narzeczona pracuje w szpitalu jako pielęgniarka i okazuje się że więcej osób przyjmują zaszczepionych których dopadają wylewy, zakrzepy krwi, udary świadczy to o tym że więcej osób umiera którzy się zaszczepili i to dosłownie młodzi ludzie poprostu po szczepionkach odporność spada wstrzykują cząsteczki metaliczne oraz grafen który niszczy cały system odpornościowy człowieka
Panie Andrzej. 5stycznia 07:22.
Szczepionki genetyczne Pfizer, Moderna, JJ i Astra są jednoantygenowe. Białko S.
Osoba zaszczepiona nie wytworzy przeciwciała N na białko Nukleokapsydu, z powyższej przyczyny.
Jest to możliwe tylko wtedy, gdy przed szczepieniem miala kontakt z pełnym wirusem.
Zatem logicznie traktując to osoba która przechorowala naturalnie jest zdecydowanie lepiej broniona przed ponowna infekcją kolejna mutacja niż osoby szprycowane jednoantygenem.
To by też wyjaśniało fakt że na kolejne mutacje producenci tworzą kolejne boostery goniąc przysłowiowego króliczka a akwizytorzy koncernów czyli rządy i ministerstwa wymuszają na ludziach kolejne strzały nie bacząc na konsekwencje zdrowotne ponieważ widać że narracja się załamuje i trzeba będzie za błędne polityczne decyzje odpowiedzieć
przeciwciała, czy nie… nigdy nie podważałam sensowności szczepień, ale tutaj chodzi o to jakie skutki uboczne ta szczepionka stwarza. Co mi z przeciwciał kiedy zagrożeniem są NOPy. Skończą badania, udostepnią wyniki i wtedy będziemy wiedzieć. Niech sobie udział w badanich robią osoby, które chcą w tym brać udział.
takniewiele.pl ( poczytajcie i poogladajcie sobie )
Dlaczego link prowadzi do austriackiej strony a nie żadnego raportu z UK o którym jest artykuł?
dokładnie to do linku z austriacką ustawą o obowiązku szczepień. Tak więc gdzie źródło tego brytyjskiego raportu?
o, fajnie że pytasz. Właśnie miałem zadać to samo pytanie
To o czym oni pierdolili powyżej. To wygenerowane boty??? Kłócą się żeby przyciągnąć uwagę.
Nie mogę czytać tych kłótni, dla mnie najważniejsze pytanie: GDZIE JEST LEK ?
Skoro szczepionka lekiem nie jest to czy da się leczyć i jak leczyć? Bo w tej chwili najwięcej ludzi umiera nie przez brak czy zaszczepienie, ale przez brak leczenia. Może ten artykuł da Wam do myślenia: https://konopiafarmacja.pl/var/www/html/blog/badania-nad-konopiami-w-zapobieganiu-covid-19-prawda-czy-fake-news-b100.html
Aby coś leczyć musi być coś wyizolowane. Celebryta nie został wyizolowany wiec, o jakim leku Pan pisze.
„Jest tylko mowa o stopniowym zaniku przeciwciał (nabytych wskutek infekcji lub przez szczepienia), ale jest to proces naturalny. ” – „tylko” zanik przeciwciał występujący „tylko” u zaszczepionych. Faktycznie, bardzo „naturalny” proces.
Poproszę o link do angielskiego artykułu i proszę napisać w którym wersie jest o tym mowa, bo na razie to autor wyssał coś z palca przyglądając się sufitowi. No konkretnie autorze. Też jestem nie zaszczepiony i nie zgadzam się na szczepienie, ale puszczanie takich fejkowych śmierdzących artykułów tylko szkodzi przeciwnikom szczepień. Tylko nie odsyłaj jak pisałeś wyżej do kilku, bo czytając je to z nich razem można wysnuć różne teorie. Mnie chodzi o no konkretne zdanie gdzie jest mowa o tym co piszesz w tytule. Lawirowanie zastaw na stoku narciarskim, a tu podaj konkretnie.
Pytanie – czy da się to naprawić? Na przykład robiąc jakąś „szczepionkę wyrównawczą” zawierającą samo białko N ? Tzn. tylko i wyłącznie białko N.
Bo niestety jak ci potraktowani preparatami zachodnimi zetkną się z całym wirusem, to wytwarzają tylko przeciwciała przeciw białku S, mimo że wirus ma wiele białek. Czyli prepartat całowirusowy (np. martwy wirus jak preparaty chińskie) nie będzie mieć skutku korekcyjnego.