Polski producent i detalista odzieży LPP zamknął wszystkie sklepy w Rosji. Firma działa pod kilkoma markami masowych producentów – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.
Ostatni sklep LPP w Rosji został zamknięty 29 marca. Poinformowała o tym służba prasowa firmy.
„Firma zakończyła operacje niezbędne do zatrzymania pracy sklepów w Federacji Rosyjskiej i zamknęła ostatnią” – podało LPP w oświadczeniu.
Firma podjęła decyzję o opuszczeniu rosyjskiego rynku 4 marca. Jednocześnie LPP wstrzymało dostawy produktów do Rosji, wstrzymało inwestycje i sprzedaż internetową.
LPP to jedna z najszybciej rozwijających się firm odzieżowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma działa w 25 krajach i posiada sieć ponad 2000 sklepów.
„LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje na 25 rynkach stacjonarnych, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw. Oferta online dostępna jest na 30 rynkach. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka posiada sieć ponad 2000 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni przekraczającej 1,7 mln m2. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 27 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland. ” – czytamy w oświadczeniu.