„Chcę zrozumieć” to nowa kampania, która ma przekonywać do przyjęcia zastrzyku zwanego potocznie „szczepionką” przeciwko COVID-19 – powiedział w środę „wizjoner zdrowia” Adam Niedzielski. Jej narracja będzie polegała na uszanowaniu tego, że jest to decyzja autonomiczna – dodał.
„Wizjoner zdrowia” powiedział w czasie konferencji prasowej w Warszawie, że reprezentowany przez niego resort chce uruchomić nową kampanię, która ma przekonać do przyjęcia „cudownego eliksiru” przeciwko COVID-19.
POLECAMY: Program »szczepień« to wielka klapa. Andrusiewicz podaje dane i wyraża swoje niezadowolenie
Poinformował, że narracja resortu będzie polegała na przekonywaniu i uszanowaniu tego, że decyzja o szczepieniu jest decyzją autonomiczną. – Cały czas stawiamy na dobrowolność szczepień – stwierdził.
POLECAMY: »Wizjoner zdrowia« rozpoczyna kampanię skierowaną do osób niezdecydowanych
Niedzielski utrzymywał, że kampania „Chcę zrozumieć” będzie polegała na przedstawieniu wszystkich dokumentów, dowodów, argumentów rzeczowych, które udało się zgromadzić w czasie szprycowania. Jej centralnym punktem będzie strona internetowa www.gov.pl/chcezrozumiec. Ekonomista pragnący być lekarzem zapewnił, że będzie można tam znaleźć wszystkie informacje, które mają rozwiać wszelkie wątpliwości na temat eliksiru #ostatniejprostej. Oczywiście w swoim przekazanie dezinformacji zapomniał jednak dodać w swoim wywodzie, ze informację te będą pochodzić jedynie z CDC i EMA, które jak wiemy, są z uwagi na finansowanie przez korporacje farmaceutyczne nie, są źródłami wiarygodnymi.
– Ta zmiana charakteru kampanii zachęcającej do szczepienia – można ją sprowadzić do tego, że do tej pory mówiliśmy: szczepmy się, a teraz będziemy mówili raczej w takiej konwencji: co potrzebujesz wiedzieć, jakie informacje potrzebujesz zgromadzić, żeby podjąć tę autonomiczną decyzję, (…) która budzi emocje – powiedział Niedzielski.
Dodał, że kampania była poprzedzona badaniem z udziałem grup fokusowych, w których udział wzięły osoby wątpiące w cud eliksir. W jego ramach resort chciał zrozumieć te wątpliwości.
Rzecznik resortu zdrowia Wojciech Andrusiewicz poinformował, że kampania w mediach wraz ze stroną internetową wystartują w przyszłym tygodniu.
4 komentarze
Won gnoju, powinien siedzieć za śmierć niewinnych ludzi tak jak np. mojego kuzyna, jego żony i syna w odstępie miesiąca czasu.
Kolega po miesiacu odszedl a kokezanki corka po 3strzalach majac 22lata zatrzymanie akcji serca a teraz od roku lezy sparalizowana…dlugo tu wymieniac przypadki
Niektórzy dosyć szybko zrozumieli o co w tym chodzi.
A co oni mogą wątpiącym wytlumaczyc, jak sam byly szef Szajcera uwaza śmiercionkę za szajs i testy kliniczne są ” w proszku”
Dalsze wprowadzanie w bład, pewnie z udzialem idiotow z TVP , typu Janda.