Brak zainteresowania cud eliksirem, który w początkowej fazie miał być preparatem dawkowym a obecnie podawana, jest już czwarta dawka nie zniechęca „wizjonera zdrowi” do marnotrawstwa publicznych pieniędzy. Według jego zapowiedzi w dniu dzisiejszym podczas konferencji prasowej zostanie ogłoszona koncepcja nowej kampanii społecznej dotyczącej przyjmowania eliksiru COVID-19. „Wizjoner zdrowia” wstępnie wyjaśnił, że kampania ma być skierowana do osób niezdecydowanych.
POLECAMY: Miliony dawek zastrzyku C19 do utylizacji a »wizjoner zdrowia« nadal zamawia niechciany produkt
Od 27 grudnia 2020 r., gdy w Polsce rozpoczęło się szprycowanie, podano 56 642 574 dawek preparatu – przekazano we wtorek na stronach rządowych. Najnowsze dane mówią, że w pełni zmodyfikowani (po dwóch dawkach) jest 22 559 090 osób. Podano też 13 926 845 dawek przypominających. Dzienna liczba iniekcji cud eliksirem wyniosła 16 249.
Od 16 września 2022 r. drugą dawką przypominającą przeciw COVID-19 (czyli w sumie czwartą dawką dwudawkowego zastrzyku) mogą zaszczepić się osoby powyżej 12 lat, które pierwszą dawkę przypominającą przyjęły przynajmniej trzy miesiące wcześniej.
W ocenie rzecznika prasowego MZ Wojciecha Andrusiewicza „zainteresowanie szczepieniem jest poniżej naszych oczekiwań”.
POLECAMY: Szef WHO boi się o własne życie
– Biorąc pod uwagę, że trzecią dawką zaszczepiło się pomiędzy 12 a 13 mln osób, chcielibyśmy, żeby tą czwartą dawką zaszczepiło się przynajmniej te 5 mln. Niestety, ten początek nie wygląda optymistycznie – powiedział w piątek 23 września Andrusiewicz.
Zdaniem szefa MZ Adama Niedzielskiego, „potrzebny jest nowy impuls komunikacyjny na temat szczepień przeciwko koronawirusowi”.
W czasie konferencji prasowej w Ciechocinku 21 września „wizjoner zdrowia” zapowiedział, że przedstawiona będzie nowa kampania na temat „szczepień”.
– I to nie jest taka kampania zbudowana ad hoc, tylko jest to kampania, która wynika z ostatnich kilku miesięcy, kiedy były prowadzone badania na grupach fokusowych – właśnie wśród osób, które mają wątpliwości, które wahają się. Do nich będziemy chcieli skierować i kampanię, ale też takie bardzo rzeczowe, profesjonalne, obiektywne rozwiązanie w postaci odpowiedzi na wszelkie pytania, które budzą wątpliwości. Będzie specjalny serwis – sprecyzował.
Jeden komentarz
Sontag walnij w penisa 1000sztuk, a resztę wypij te śmierciinki.