Klienci PKO BP powinni być przygotowani na czasową przerwę w funkcjonowaniu niektórych usług bankowych. Bank ogłosił, że konieczne będą prace techniczne, które skutkować będą niedostępnością niektórych funkcji przez kilkanaście godzin. Jest to planowana przerwa mająca na celu przeprowadzenie niezbędnych działań konserwacyjnych.
W trakcie tego okresu niektóre usługi i funkcje, na które klienci są przyzwyczajeni, mogą być niedostępne. Bank dokłada jednak starań, aby minimalizować zakłócenia i zapewnić jak najkrótszy okres niedostępności.
Ważne jest, aby klienci PKO BP byli świadomi tej przerwy i zrozumieli, że ma ona na celu poprawę i utrzymanie jakości systemów bankowych. W trakcie przerwy mogą wystąpić ograniczenia w dostępie do internetowego bankowości, aplikacji mobilnej, obsługi kart płatniczych oraz innych usług bankowych.
Rekomenduje się klientom PKO BP, aby wcześniej zaplanowali swoje transakcje i sprawy bankowe tak, aby minimalizować ewentualne niedogodności spowodowane przerwą w działaniu systemów bankowych. Ważne jest również śledzenie oficjalnych komunikatów i informacji ze strony banku w celu uzyskania dokładnych informacji na temat czasu trwania i zakresu niedostępności usług.
PKO BP, jako jeden z największych banków w Polsce, dokłada wszelkich starań, aby utrzymać jakość i niezawodność swoich systemów. Przerwa w działaniu niektórych usług może być czasem koniecznym do przeprowadzenia niezbędnych prac technicznych i poprawy infrastruktury bankowej, co w dłuższej perspektywie może przyczynić się do lepszej obsługi klientów.
PKO BP z przerwą techniczną
Bank zapowiada, że przerwa potrwa od północy z soboty na niedzielę do mniej więcej godziny 12:00 w niedzielę. Jest ona spowodowania koniecznymi pracami technicznymi. W tym czasie niedostępne będą:
- serwisy internetowe i telefoniczne iPKO oraz iPKO Biznes
- funkcje otwartej bankowości
- płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z iPKO”
Jednocześnie PKO BP uspokaja, że będą działać wszystkie karty w bankomatach oraz sklepach stacjonarnych, więc klienci nie powinni mieć żadnych problemów z wypłatą gotówki i robieniem zakupów. Natomiast w ramach 3D-Secure 2 dostępne będą tylko metody autoryzacji za pomocą kodu SMS oraz PIN-em karty.
Poza tym, w trakcie przerwy za pomocą aplikacji IKO będzie można wypłacać pieniądze z bankomatów, a także płacić w sklepach internetowych i stacjonarnych tylko za pomocą BLIK-a.