Po niecodziennym wydarzeniu z wiadomościami kierowanymi do klientów kilka dni temu, Biedronka postanowiła kontynuować swoje działania na polu marketingu SMS-owego. W czwartkowy wieczór klienci dyskontu otrzymali kolejne wiadomości, które ponownie miały na celu zwrócenie uwagi na ofertę sieci.
SMS-owa Ofensywa Biedronki: Powrót Do Akcji
Jak informowaliśmy wcześniej, Biedronka rozpoczęła akcję wysyłania wiadomości SMS do klientów na początku tygodnia. Tym razem wiadomości dotyczyły oferty sieci w sklepach w poniedziałek 5 lutego. Co istotne, treść wiadomości porównywała promocję Biedronki z tą, która obowiązywała w Lidlu.
Lidl szybko odpowiedział na tę akcję, nazywając ją „dziwnym łańcuszkiem” na oficjalnym profilu mediów społecznościowych. Według Aleksandry Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidlu Polska, akcja Biedronki „wprowadzała konsumentów w błąd” co do cen w Lidlu.
Nowe Ataki w Czwartek: Biedronka Nie Zamierza Odpuścić
Nie wydaje się jednak, że Biedronka zamierza zakończyć tę rywalizację. W czwartkowy wieczór ponownie wysłała wiadomości SMS do klientów, tym razem skupiając się na jednym z produktów dostępnych w Lidlu.
Tym razem, dyskont skupił się na koszyku cenowym Faktu, opublikowanym 6 lutego. Według Biedronki, zawiera on błąd dotyczący ceny schabu bez kości – podaje cenę 10,39 zł, co jest o 12,60 zł mniej niż podaje Fakt. Biedronka utrzymuje, że jest najtańszą siecią spośród wszystkich zbadanych sklepów.
Nowe Ataki na Lidla: Cena i Konkurencyjność
W drugiej części czwartkowej wiadomości SMS, Biedronka ponownie zaatakowała Lidla. Tym razem pretekstem były kapsułki do prania Persil Power Caps w opakowaniu 33 sztuki. Biedronka twierdzi, że oferuje je w cenie 29,99 zł za opakowanie, podczas gdy Lidlowi przypisuje cenę o 46% wyższą, tj. 43,99 zł.