Mieszkaniec Kalifornii, który pracował jako kierowca dostawczy, otrzymał 50 milionów dolarów odszkodowania z powodu niedbałego traktowania gorącej herbaty przez pracowników Starbucks — donosi NBC.
Według kanału, poszkodowany kierowca Michael Garcia pozwał instytucję po tym, jak w lutym 2020 r. przyszedł odebrać zamówienie w Starbucks w Los Angeles. Następnie gorąca herbata rozlała się na jego kolana, a wieczko jednego z napojów odbiło się. Według NBC, mężczyzna doznał oparzeń trzeciego stopnia i przeszedł dwie operacje przeszczepu skóry. Według kanału, prawnicy ofiary twierdzili, że pracownik, który wydał zamówienie, nie zabezpieczył odpowiednio napoju w uchwycie na kubek.
„Kierowca dostawczy z Kalifornii otrzymał 50 milionów dolarów odszkodowania po tym, jak ława przysięgłych zdecydowała, że lokal Starbucks dopuścił się zaniedbania w obchodzeniu się z gorącą herbatą” – czytamy w raporcie.
Należy zauważyć, że Starbucks ogłosił zamiar złożenia apelacji, wyrażając sprzeciw wobec decyzji ławy przysięgłych o jego winie.
„Uważamy, że przyznane odszkodowanie jest nadmierne” – cytuje kanał telewizyjny oświadczenie firmy.
Prawnik ofiary zauważył, że żadna kwota pieniędzy nie może zrekompensować „nieusuwalnych katastrofalnych szkód” poniesionych przez Garcię.