Artykuł naukowy The Lancet Respiratory Medicine: Rola egzosomów w fałszywie dodatnim covid-19 PCR koncentruje się na roli egzosomów w fałszywie dodatnich wynikach testu PCR. Naukowcy stosunkowo ściśle obliczają na podstawie sfałszowanych statystyk i potwierdzają wiele z tego, co zostało już odkryte przez alternatywne media i krytycznych naukowców.

Uwaga: funkcja egzosomów była jak dotąd mało zbadana. Jednak medycyna konwencjonalna opisuje to jako obiecujące. Egzosomy są wydzielane przez chore komórki. Wykorzystywane są do komunikacji komórkowej oraz jako środek transportu toksyn i produktów odpadowych. (por. Cellular and Molecular Life Science). W 2003 roku JCB cytował słynnego profesora Johnsa Hopkinsa i badacza AIDS, Jamesa Hildretha: „Wirus jest dosłownie egzosomem”. Andrew Kaufman, teza, że test PCR nie bada wirusów, ale egzosomów i dlatego nie mamy SARS-CoV-2 zachorowań, ale z powodu konwencjonalnych chorób, które są błędnie rejestrowane jako SARS-CoV-2.

Chociaż teza Kaufmana jest odrzucana przez wirusologów, cytowana powyżej publikacja potwierdza istotne punkty. Na przykład naukowcy doszli do wniosku, że test PCR in vivo ma obecnie zerową specyficzność, ponieważ fałszywie wykrywa egzosomy zamiast testowania SARS-CoV-2:

• Kod RNA zliczony w testach PCR, wcześniej przypisywany SARS-CoV-2, zamiast tego należy do wywołanej przez chorobę układu oddechowego odpowiedzi immunologicznej ludzkich komórek, która uwalnia egzosomy i myli wyniki testu PCR. Testy PCR nie mają swoistości ze względu na obecność egzosomowego RNA in vivo.

Jak to możliwe, że test daje wiarygodne wyniki in vitro (w sztucznych warunkach) i całkowicie zawodzi in vivo (w warunkach naturalnych)? Odpowiedź badaczy zawiera wszystko:

• Aby rozwiązać tę sprzeczność, zauważ, że wszystkie testy (i szczepionki) zostały wyprodukowane przy użyciu informacji genetycznych opublikowanych przez odkrywców SARS-CoV-2 w odpowiednich bazach danych.

Patrząc na odpowiednie publikacje, można stwierdzić, że odpowiedni materiał genetyczny został zidentyfikowany obliczeniowo bez wytworzenia izolatu odpowiednich cząstek wirusa i bez fizycznego oddzielenia ich od innych nośników materiału genetycznego, który może być obecny w próbkach biologicznych.

Biorąc pod uwagę, że testy u osób z innymi chorobami układu oddechowego wydają się dawać fałszywie dodatnie wyniki, można dojść do wniosku, że domniemany kod genetyczny SARS-CoV-2 został błędnie zidentyfikowany i zamiast tego należy do czegoś, co zawiera RNA i z komórek nabłonkowych dróg oddechowych człowieka, które mają do czynienia z chorobami układu oddechowego, tj. egzosomami, jak opisano powyżej.

Należy zauważyć, że identyczne egzosomy są wykrywane w zapaleniu płuc pochodzenia bakteryjnego.

W skrócie: domniemani odkrywcy SARS-CoV-2 pobrali próbki od pacjentów z konwencjonalnymi chorobami układu oddechowego, wymodelowali z nichegzosomy za pomocą oprogramowania komputerowego i twierdzą, że znaleźli nowego wirusa, który rzekomo powoduje nową chorobę układu oddechowego.

Wniosek: Chociaż ten artykuł naukowy nie zawiera bezpośredniego stwierdzenia o istnieniu wirusów, grosz wydaje się spadać. W końcu „The Lancet” jest jednym z najbardziej renomowanych czasopism specjalistycznych w medycynie konwencjonalnej, które posługuje się recenzją naukową, a cytowany artykuł jednoznacznie stwierdza, że SARS-CoV-2 nie tylko nie był wyizolowany, ale także błędnie wyliczony.

Źródło