Joshua Yoder, pilot linii lotniczych i współzałożyciel US Freedom Flyers, powiedział podczas środowego wywiadu, że kardiolog powiedział mu, że gdyby linie lotnicze przeprowadzały pewne badania zdrowotne, 30 procent obecnie latających pilotów prawdopodobnie zostałoby zdyskwalifikowanych z powodu szczepień – wywołane choroby serca.
Yoder powiedział milionerowi technologii i założycielowi Vaccine Safety Research Foundation, Steve’owi Kirschowi, że jego grupa otrzymała setki raportów na temat pilotów latających samolotami, którzy cierpieli z powodu niepożądanych skutków ubocznych szczepionek przeciw COVID.
Pilot zauważył, że najważniejsze zgłaszane problemy zdrowotne obejmują bóle w klatce piersiowej, zapalenie mięśnia sercowego i zapalenie osierdzia. Yoder powiedział, że trzech zaszczepionych pilotów zadzwoniło do niego wczoraj i powiedziało, że „obecnie lecą z bólami w klatce piersiowej”, a inny powiedział, że jest leczony przez kardiologa. Zaznaczył, że piloci chcą pozostać anonimowi, ponieważ nie chcą stracić pracy.
Yoder powiedział, że US Freedom Flyers chcieliby znaleźć rozwiązanie dla tych pilotów i współpracować z lekarzami, Federalną Administracją Lotnictwa (FAA), liniami lotniczymi i związkami zawodowymi, aby opracować protokół, aby mieli „pewny rodzaj odporności”, który byłby pozwól pilotom otwarcie mówić o tym, co się z nimi dzieje.
USFF utworzono jesienią ubiegłego roku, aby pomóc pracownikom branży transportowej przeciwstawić się federalnym przepisom dotyczącym szczepień.
„Obawiam się, że jeśli nadal będziemy podążać tą ścieżką, w pewnym momencie skończy się to katastrofą” – powiedział.
„Gdyby pasażerowie rzeczywiście wiedzieli, co się dzieje w liniach lotniczych i FAA, byliby wściekli i wszyscy wskakiwaliby na pozew zbiorowy przeciwko im wszystkim” – powiedział.
Yoder powiedział, że światowej sławy kardiolog dr Peter McCullough powiedział mu, że gdyby piloci byli regularnie testowani, znaczna ich liczba prawdopodobnie musiałaby zostać uziemiona.
„On [McCullough] powiedział, że gdyby każdy zaszczepiony pilot został poddany badaniu przesiewowemu, nastąpiłby około 30-procentowy spadek siły roboczej” – powiedział Yoder Kirsch.
McCullough wraz z patologem z Idaho dr Ryanem Cole, Robertem Kennedy Jr, ppłk Teresą Long MD, ppłk Peterem Chambers DO i innymi ekspertami podpisali list do Federalnej Administracji Lotnictwa i głównych linii lotniczych w dniu 15 grudnia 2021 r. nakłaniając ich do oznaczenia wszystkich zaszczepionych pilotów i podania EKG, testów D-dimerów, testów troponin i MRI serca w celu oceny ich stanu zdrowia.
Lekarze ostrzegali, że niepożądane zdarzenia wywołane szczepieniem mogą spowodować „pilot (utratę) kontroli nad swoim samolotem” i doprowadzić do „nieopisanej dewastacji”.
Jak poinformował w środę American Greatness, pilot American Airlines niedawno doznał zatrzymania akcji serca sześć minut po wylądowaniu swojego airbusa na lotnisku Dallas-Fort Worth.
Według Yodera, kapitan Robert Snow prawie umarł, gdy jego serce zatrzymało się 9 kwietnia. „Musieli go wstrząsnąć trzykrotnie AED [automatyczny defibrylator zewnętrzny], aby go sprowadzić z powrotem” – powiedział.
Yoder zauważył, że Snow został zabrany do Baylor, Scott and White Health Center, które znajduje się zaledwie dziesięć minut od obu American Airlines i związku (Stowarzyszenie pilotów alianckich), ale nikt z linii lotniczej lub związku nie nazywał się Snow, gdy był w szpitalu lub wpadł do niego, aby go odwiedzić. Jedyną rzeczą, jaką zrobiły linie lotnicze, było przewiezienie jego rodziny do szpitala na spotkanie z nim.
Snow wezwał US Freedom Fliers o pomoc, a grupa zebrała „światowej klasy” zespół lekarzy i prawników, aby mu pomóc. Śnieg wraca do zdrowia w domu, powiedział Yoder.
Yoder przyznał, że jest całkiem jasne, że zatrzymanie akcji serca Snowa było spowodowane szczepionką Johnsona i Johnsona, ale pilot przeszedł serię testów, aby to potwierdzić.
Yoder powiedział Kirschowi, że branża lotnicza nie wydaje się chcieć zajmować się potencjalnie niebezpiecznym incydentem.
„American Airlines starają się stworzyć jak największy dystans między sobą a tym incydentem, jak to tylko możliwe”, powiedział. „Tak jak FAA i związki zawodowe. Nie możemy nawet uzyskać odpowiedzi”.
Yoder powiedział, że Snow wkrótce przemówi, a kiedy to zrobi, „usłyszysz kilka bardzo interesujących szczegółów, które będą bardzo obciążające dla American Airlines, Stowarzyszenia Pilotów Sprzymierzonych, FAA i wszystkich innych zaangażowanych osób”.
Yoder wspomniał również o dwóch innych pilotach, którzy odważnie podeszli do rozmowy o swoich obrażeniach poszczepiennych.
Pilot Greg Pierson wypowiadał się przeciwko szczepionkom przeciw COVID, odkąd w zeszłym roku doznał udaru mózgu po tym, jak dostał szczepienie pod przymusem. Pierson powiedział podczas wywiadu w grudniu zeszłego roku, że gdyby doznał udaru podczas pilotowania samolotu, mógłby spowodować wypadek.
Cody Flint był pilotem rolniczym, dopóki nie został zaszczepiony w lutym 2021 r. Kilka dni po wstrzyknięciu w locie doznał utraty przytomności, lądując bezpiecznie tylko „z łaski Bożej”, mówi.
U Flinta zdiagnozowano zaburzenie neurologiczne, które spowodowało silne bóle głowy i zawroty głowy.
„Od tego czasu jego kariera upadła, przeszedł wiele operacji i niezliczone wizyty u lekarza. I jak dotąd nikt odpowiedzialny za opracowanie lub wprowadzenie szczepionek nie chciał rozmawiać z nim ani z innymi podobnymi do niego osobami”.