American First Legal wezwał do przeprowadzenia dochodzenia w Kongresie w sprawie zarzutów, że Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorobom nielegalnie przyjęły 15 milionów dolarów prezentu od Facebooka i wykorzystały go do manipulowania opinią publiczną na temat COVID-19.

Firma America First Legal (AFL) wysłała formalną prośbę do Senackiej Komisji ds. Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Spraw Rządowych oraz Komisji Nadzoru i Reformy Izby Reform o zbadanie Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorobom (CDC) w sprawie naruszenia prawa federalnego, które zabrania korzystania z przyznane środki na opłacenie „eksperta od reklamy”, chyba że środki są specjalnie przeznaczone na ten cel.

POLECAMY: W pełni »zaszczepiona« mama przerażona po amputacji ramienia dziecka z powodu zakrzepów krwi w łonie matki

AFL 5 sierpnia wezwał Kongres do podjęcia tej akcji po przyjęciu przez CDC 15 milionów dolarów prezentu od Facebooka, a następnie wydawania ich na manipulowanie opinią publiczną, aby wepchnąć fałszywą propagandę COVID-19 na naród amerykański.

AFL odkryła tę bombę ponad rok po tym, jak złożyła wniosek o ustawę o wolności informacji w CDC dzień po tym, jak Biały Dom przyznał się do współpracy z sojusznikami z mediów społecznościowych w celu kontrolowania informacji i wypowiedzi publicznych związanych z COVID.

Wkrótce potem, 27 lipca, AFL upublicznił te liczne dokumenty, w tym dwa rządowe e-maile wykazujące między innymi, że 21 lutego 2021 roku Facebook zaoferował CDC „prezent” w postaci kuponów kredytów reklamowych o wartości 15 milionów dolarów „na reklamę na Facebooku” oraz dodatkowe 15 tysięcy dolarów na wsparcie „kampanii reklamowych COVID-19 [poprzez] zapewnienie strategicznej pomocy marketingowej za pośrednictwem eksperckiej strony trzeciej”.

Po przyjęciu przez CDC prezentu od Facebooka w kwietniu 2021 r., zapisy odzwierciedlają, że 11 maja 2021 r. Biały Dom zwrócił się do CDC o nawiązanie kontaktu z Facebookiem w celu promowania produktu CDC „Vaccine Finder” i strony Vaccines.gov.

Dokumenty te pokazują współudział CDC z tymi firmami mediów społecznościowych w celu manipulowania opinią publiczną i nastrojami. Są one głęboko niepokojące i pokazują, do jakich granic posunie się administracja Bidena, aby kontrolować informacje.

Oświadczenie wiceprezesa America First Legal i głównego radcy prawnego Gene’a Hamiltona:

„Kongres jasno określił, że nikt – nawet giganci z branży Big Tech i rządowi biurokraci – nie ma upoważnienia w świetle prawa do spiskowania i angażowania się w plan rozwijania rządowej propagandy”.

SC

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii oraz działań społecznych, doświadczony publicysta i pisarz. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku publikacjami dla międzynarodowych wydawców. Współpracując z czołowymi światowymi redakcjami.

Napisz Komentarz

Exit mobile version