Lidl rusza z nowym programem lojalnościowym „Szkoły pełne talentów”, w ramach którego klienci będą mogli przekazywać szkołom vouchery wymienialne na potrzebny uczniom sprzęt i pomoce naukowe. Ambasadorami akcji zostali Robert i Anna Lewandowscy.

Akcja potrwa do 13 listopada. W tej akcji klient nie ma materialnych korzyści z przekazywania „talenciaków” szkołom. Program stanowi wsparcie tylko dla zgłaszających się do niego placówek oświatowych – zarówno publicznych, jak i prywatnych, podstawowych i ponadpodstawowych. Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny.

Talenciaki Lidla – jakie są nagrody?

Nagród za talenciaki są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.

Talenciak za każde wydane 50 zł Jeden Talenciak można otrzymać za każde wydane 50 złotych (z zastrzeżeniem, że na rachunku musi widnieć co najmniej jeden owoc lub warzywo). – Takie akcji lojalnościowej nie było jeszcze w Polsce. Chcemy jako Lidl wraz ze szkołami brać udział w  rozwoju dzieci – przekazała podczas konferencji Justyna Siekanko, dyrektor ds. zakupów w Lidl Polska.

Szkoły dostały od nas pakiet z informacjami, ile talenciaków muszą zebrać, by otrzymać daną nagrodę. To szkoła sama decyduje o nagrodzie wedle tego, czego potrzebuje – dodała Justyna Siekanko. Piłkarz i jego żona Anna wspólnie wzięli udział w spocie promującym „Szkoły pełne talentów”. Do reklamy zaangażowano około 150 dzieci, Lewandowscy spędzili na planie jeden dzień. – Od początku uwierzyliśmy tę akcję. Naszym zdaniem każde dziecko ma talent. Wierzymy w to, że przy wsparciu, każde dziecko może znaleźć to, w czym jest dobre. Naszą rolą może być pomoc dzieciom nie tylko w znalezieniu talentu, ale by czuło szczęście w tym, co robi – powiedział na konferencji Robert Lewandowski.

Talenciaki Lidla – co mogą otrzymać szkoły?

Beneficjentami kampanii są publiczne i niepubliczne placówki oświatowe. Placówki te wsparte przez klientów sieci Lidl otrzymują nagrody. Są to przedmioty materialne możliwe do zamówienia przez placówki oświatowe poprzez platformę, po uzyskaniu odpowiedniej liczby zarejestrowanych przez klientów talenciaków, które można znaleźć na stronie lidl.pl/Szkoly lub w katalogu nagród, tj. liście nagród istniejącej w danym dniu w formie pisemnej.

Talenciaki Lidla – katalog nagród

Katalog nagród zostanie wysłany pocztą do wszystkich uprawnionych placówek oświatowych przed rozpoczęciem kampanii.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version