Jak co tydzień banki zaplanowały prace serwisowe. Jak wynika z komunikatów w czasie ogłoszonych przerw technicznych, mogą wystąpić problemy w dostępności do bankowości elektronicznej, co w konsekwencji wiąże się z brakiem możliwości realizowania przelewów, wypłatą gotówki, transakcjami BLIK i płatnościami kartą. W związku z tym radzimy zrobić przelewy wcześniej i przygotować gotówkę.

W czasie prac serwisowych nie będą dostępne usługi:

  • realizowania płatności kartami w Internecie z 3DSecure, czyli tych, które są dodatkowo potwierdzane w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS
  • aktywowania kart, zmieniania limitów transakcyjnych, ubezpieczania kart i nadawania kodów PIN
  • zamawiania kart płatniczych
  • przypisywania kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile
  • dodawania kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay)
  • wykonywania operacji na rachunku karty kredytowych
  • korzystania z pożyczki oraz procesów sprzedażowych rachunków bieżących i oszczędnościowych

– sobota (3 grudnia) 8.00 – 10.00: brak możliwości korzystania z modułu Makler w systemie bankowości internetowej.

– sobota/niedziela (3/4 grudnia) 23.00 – 4.30 nie będzie możliwości zlecenia przelewu Express Elixir oraz przelewu na telefon BLIK do innego banku

– sobota/niedziela (3/4 grudnia), oraz niedziela / poniedziałek (4/5 grudnia) między 0.00-3.00 mogą wystąpić problemy z realizacją transakcji w urządzeniach sieci ING / Planet Cash oraz transakcje we wrzutniach mogą być realizowane w trybie off-line

  • Alior Bank informuje, że ze względu na prace serwisowe od 3 grudnia 2022 (sobota) od godz. 08.00 do godz. 20.00 system maklerski będzie niedostępny.
  • VeloBank (dawniej Getin Bank): Prace techniczne będą prowadzone z soboty na niedzielę (z 3 na 4 grudnia) od 23.50 do 7.00. Nie będzie możliwości zalogowania się do bankowości internetowej i mobilnej oraz korzystanie z BLIKa, utrudnione mogą być płatności online.
  • mBank: W nocy z sobotę na niedzielę w godzinach 2.30 – 7.00 brak możliwości płacenia kartą oraz wypłaty gotówki z bankomatu. Za zakupy w internecie będzie można zapłacić natomiast w godzinach 2.15 – 8.30. Pomiędzy godziną 2.15 – 8.30 nie będzie można zalogować się na swoje konto w internecie oraz w aplikacji mobilnej. W tym samym czasie nie będzie można również złożyć żadnego wniosku. Mogą wystąpić też problemy z usługą mLinia. „Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji” – poinformował bank.
  • Bank Pekao S.A. : W sobotę (3 grudnia) o godz. 17.00 rozpocznie się przerwa dotycząca serwisów Pekao24Makler, Pekao24, aplikacji Pekao24Makler i PeoPay oraz na platformie eTrader Pekao. Do godz. 8.00 niedzieli (4 grudnia) nie będzie można złożyć dyspozycji i zleceń dotyczących instrumentów giełdowych oraz detalicznych obligacji skarbowych. W godz. 23.30 – 6.00 do powyższych serwisów nie będzie można się w ogóle zalogować.
  • BNP Paribas Banku Polska: niedostępność systemów GOonline Biznes, GOmobile Biznes, GOconnect Biznes (Host to Host)  od godz. 22.00 w piątek (2 grudnia) do godz. 1.00 w sobotę (3 grudnia).
  • Bank Pocztowy: prace modernizacyjne rozpoczną się w piątek (2 grudnia) o godz. 21.35 i potrwają do godz. 8.00 dnia kolejnego (sobota, 3 grudnia). Podczas przerwy nie będzie można korzystać z bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Nie będą funkcjonowały również płatności Blik, automatyczne płatności za autostrady Autopay czy możliwość składania wniosków.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii oraz działań społecznych, doświadczony publicysta i pisarz. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku publikacjami dla międzynarodowych wydawców. Współpracując z czołowymi światowymi redakcjami.

Napisz Komentarz

Exit mobile version