Kurierzy jednej z firmy postanowili ukarać klienta i porozumieli się między sobą, że nie będą mu dostarczać żadnych przesyłek. Niestety, szczegóły tej sytuacji zostały ujawnione.
Klient DHL miał dość łamania przepisów przez kurierów, którzy dostarczali mu zamówione towary, np. parkowali w miejscach zabronionych. Klient dokumentował tę sytuację, robiąc zdjęcia kurierom i przesyłając je do Straży Miejskiej.
Trzech kurierów otrzymało przez Pana mandaty w związku z łamaniem przepisów podczas dostarczania przesyłek.
Jednak sprawa nie zakończyła się na tym, ponieważ wyciekł do sieci mail od „kierownika transportu” DHL, w którym opisał on te zdarzenia.
„Kiedy kurier podjeżdża na miejsce i nie ma gdzie zaparkować, a jak przystaje na chwilę pod adresem odbiorcy ten wychodzi i robi mu zdjęcia, a następnie przekazuje na straż miejską. Pan był bardzo agresywny w stosunku do kuriera. Trzech kurierów przez Pana otrzymało mandaty” – napisał.
Kurierzy ostatecznie zdecydowali, że nie będą już dostarczać paczek pod adres klienta. Powodem było to, że „w tym momencie nie ma możliwości doręczenia przesyłki do klienta” – jak napisano w mailu.
Firma DHL Parcel Polska potwierdziła, że taki mail został wysłany, ale dodała, że nie akceptuje takiego zachowania i uważa, że taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Justyna Dąbrowska, rzeczniczka prasowa DHL Parcel Polska, wyjaśniła, że najwyższa jakość obsługi klientów oraz skuteczność doręczeń przesyłek są dla firmy niezwykle ważne. Firma nie akceptuje takiego zachowania, jakie miało miejsce w tym przypadku i stara się zapewnić, że zespół kurierski DHL prezentuje najwyższe standardy obsługi klientów. Kurierzy są zobowiązani do dostarczania przesyłek zgodnie z przepisami prawa drogowego oraz regulaminem DHL. Firma wyjaśniła, że podejmie wszelkie kroki, aby wyjaśnić tę sytuację.
Szanowni Państwo, naszym głównym zadaniem jest niesienie pomocy prawnej jednak z uwagi na panującą sytuację w kraju i na świecie postanowiliśmy hobbistycznie prowadzić dla Was bloga, w jakim staramy się przekazać najważniejsze wiadomości z Polski i świata, których nie usłyszycie w telewizji. Utrzymania naszego wspólnego serwisu wiąże się z dużymi kosztami.
Tylko dzięki Waszemu wsparciu będziemy w stanie nadal rzetelnie informować was, o jakich faktach nie poda wam telewizja.
Wsparcia można udzielić poprzez wpłatę dowolnej kwoty na nasz rachunek bankowy: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Kancelaria świadczy pełen wachlarz usług prawnych z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, spadkowego, upadłościowego, gospodarczego, karnego, pracy, handlowego.
Jeśli poszukujecie Państwo pomocy prawnej, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. W celu dokonania rezerwacji terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: 579-636-527 lub 22-266-86-18 lub pisząc na adres @: kontakt@legaartis.pl
Jeśli uważacie Państwo, że nasze publikacje niosące prawdę zasługują na wparcie pracowników Kancelarii, którzy codziennie przeszukują setki stron, aby te wiadomości do Państwa dotarły, możecie nas wspomóc poprzez wpłatę dowolnej kwoty na rachunek bankowy Kancelarii LEGA ARTIS:
Dane do przelewu:
Nr konta: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Kancelaria Lega Artis
ul. Przasnyska 6a lok 336a
01-756 Warszawa
Tytuł: “darowizna na działalność”
IBAN: PL04102039030000140201226752
Anonimowe wsparcie Bitcoin:
bc1qdsav25h9dz3y9cm5yl896sfxg6x3mxe46cpt3r
Anonimowe wsparcie Ethereum:
0x45a3c849BCa45A6444A24cdF30708695498a3F6b
Wsparcie paypal:
https://paypal.me/legaartis
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Pn. – czw.: 11:00 – 17:00
Piątek: 10:00 – 15:00
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom za dotychczas udzielone nam wsparcie finansowe.