Eko-wariaci na czele z UE i hitlerówką von der Leyen starają się przekonać nas, że drogie elektryczne samochody są lekarstwem na globalne ocieplenie. Niestety ci psychole nie mówią już o tym, że produkcja samochodów elektrycznych generuje dwukrotnie większą emisję dwutlenku węgla niż produkcja samochodów z silnikami spalinowymi.
Badania wykazują, że emisja dwutlenku węgla powstającego podczas produkcji samochodów elektrycznych jest nawet dwukrotnie wyższa niż w przypadku pojazdów spalinowych. Główną przyczyną takiej różnicy jest produkcja akumulatorów litowo-jonowych, która jest bardzo energochłonna i ma szkodliwy wpływ na środowisko, co krytykują osoby, które są przeciwnikami działań proekologicznych.
Mimo że eko-aktywiści utrzymują, że długoterminowo pojazdy elektryczne są bardziej przyjazne dla środowiska, ponieważ nie emitują spalin podczas jazdy, istnieje wiele wymagań, które trzeba spełnić, aby to osiągnąć. Jednym z tych wymagań jest korzystanie z energii z 100% odnawialnych źródeł energii, ale nawet produkcja takiej energii nie jest całkowicie przyjazna dla środowiska. Dodatkowo, infrastruktura energetyczna nie jest w pełni przygotowana na obsługę takiego systemu, co w obecnym momencie sprawia, że jest to nierealne.
Lobbyści zazwyczaj ignorują jeszcze jedną ważną kwestię, która przemawia przeciwko pojazdom elektrycznym – ich baterie są mniej trwałe i po kilku latach użytkowania wymagają wymiany (co kosztuje dziesiątki tysięcy złotych), co oznacza ponowny proces produkcji i emisji dwutlenku węgla. Jeśli samochód jest rzadko używany, to wpływ na środowisko – biorąc pod uwagę moment od rozpoczęcia produkcji – jest znacznie większy niż w przypadku samochodów spalinowych.
Innym problemem związanym z pojazdami elektrycznymi jest fakt, że nawet niewielka kolizja może skończyć się decyzją o zezłomowaniu całego samochodu. Nawet niewielkie uszkodzenie podwozia lub obudowy baterii może wymusić wymianę całego akumulatora, co jest bardzo kosztowne (często więcej, niż płacą producenci na rynku wtórnym). W rezultacie naprawa samochodu staje się nieopłacalna, a ubezpieczyciel pokrywa koszt zakupu nowego pojazdu, który musi zostać wyprodukowany i emitować dwutlenek węgla. Często uszkodzone samochody trafiają na złomowisko, mimo że są stosunkowo nowe i mają niski przebieg.
Politycy podejmujący decyzje i wpływający na nasze życie, pod wpływem eko-lobby, wydają się być głusi na powyższe argumenty. Tworzą nierówne przepisy, nakładają horrendalne podatki na samochody benzynowe, próbując w ten sposób pośrednio zmusić nas do przesiadki na samochody elektryczne. A w przyszłości, od 2035 roku, chcą całkowicie zakazać sprzedaży samochodów benzynowych. Ci, których nie stać na samochód elektryczny, a takich osób będzie wiele, będą musieli polegać na transporcie publicznym, który również pozostawia wiele do życzenia.
A jak w praktyce wygląda jazda samochodem elektrycznym i o ile dłużej trwa pokonanie dłuższego dystansu? Sprawdził to niedawno Łukasz Kotkowski z chip.pl. Wnioski są niepokojące.
Więcej w tym temacie przeczytasz w naszym artykule pt.: Prawda o jeździe samochodem elektrycznym w Polsce
- Już 1 czerwca paliwo stanieje nawet 2 złote na litrze!Rząd ogłosił powrót tarczy antyinflacyjnej na paliwa, która ma na celu ograniczenie wzrostu cen paliw i złagodzenie skutków inflacji dla kierowców
- Od 29 maja nowe przepisy dla kierowców! Pilnie zobacz co się zmienia29 maja planowane jest ogłoszenie nowych przepisów dotyczących kierowców, które skupią się głównie na posiadaczach prawa jazdy na samochody osobowe, dopuszczalnej
- Darmowe autostrady w Polsce? Demaskujemy pisowską propagandęW piątek Sejm przyjął ustawę, która eliminuje opłaty za odcinki autostrad zarządzanych przez państwo oraz wprowadza zakaz wyprzedzania się ciężarówek na
Szanowni Państwo, naszym głównym zadaniem jest niesienie pomocy prawnej jednak z uwagi na panującą sytuację w kraju i na świecie postanowiliśmy hobbistycznie prowadzić dla Was bloga, w jakim staramy się przekazać najważniejsze wiadomości z Polski i świata, których nie usłyszycie w telewizji. Utrzymania naszego wspólnego serwisu wiąże się z dużymi kosztami.
Tylko dzięki Waszemu wsparciu będziemy w stanie nadal rzetelnie informować was, o jakich faktach nie poda wam telewizja.
Wsparcia można udzielić poprzez wpłatę dowolnej kwoty na nasz rachunek bankowy: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Kancelaria świadczy pełen wachlarz usług prawnych z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, spadkowego, upadłościowego, gospodarczego, karnego, pracy, handlowego.
Jeśli poszukujecie Państwo pomocy prawnej, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. W celu dokonania rezerwacji terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: 579-636-527 lub 22-266-86-18 lub pisząc na adres @: kontakt@legaartis.pl
Jeśli uważacie Państwo, że nasze publikacje niosące prawdę zasługują na wparcie pracowników Kancelarii, którzy codziennie przeszukują setki stron, aby te wiadomości do Państwa dotarły, możecie nas wspomóc poprzez wpłatę dowolnej kwoty na rachunek bankowy Kancelarii LEGA ARTIS:
Dane do przelewu:
Nr konta: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Kancelaria Lega Artis
ul. Przasnyska 6a lok 336a
01-756 Warszawa
Tytuł: “darowizna na działalność”
IBAN: PL04102039030000140201226752
Anonimowe wsparcie Bitcoin:
bc1qdsav25h9dz3y9cm5yl896sfxg6x3mxe46cpt3r
Anonimowe wsparcie Ethereum:
0x45a3c849BCa45A6444A24cdF30708695498a3F6b
Wsparcie paypal:
https://paypal.me/legaartis
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Pn. – czw.: 11:00 – 17:00
Piątek: 10:00 – 15:00
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom za dotychczas udzielone nam wsparcie finansowe.
Jeden komentarz
to srednio dobra wiadomosc