Nadchodzi szybko Dzień Wszystkich Świętych, co oznacza, że to ostatnia okazja, aby zakupić znicze za niższą cenę niż w sam dzień święta. Warto wziąć pod uwagę, że na straganach przy cmentarzach ceny zniczy są znacznie wyższe. Dlatego teraz jest odpowiedni moment, aby znaleźć korzystne oferty w sklepach i zaopatrzyć się w świeczki grobowe, zanim ceny wzrosną.

Ile kosztują znicze w 2023

Supermarkety i dyskonty rozpoczynają sprzedaż zniczy już pod koniec września, oferując atrakcyjne ceny. Przykładowo, w Biedronce była niedawno promocja 7+2 na wszystkie znicze, obecnie sieć proponuje promocję 4+1, gdzie za cztery znicze dostajesz piąty gratis. Dodatkowo, od 31 października do 5 listopada, Biedronka planuje promocję 4+4, ale tylko klienci z aplikacją sklepu lub kartą Moja Biedronka będą mogli z niej skorzystać. Warto zaznaczyć, że będzie obowiązywał limit dzienny.

W Lidlu najtańszy znicz kosztuje 3,99 złotych, a przy zakupie co najmniej 12 sztuk można liczyć na 27-procentową zniżkę. Większe 30-centymetrowe znicze w Lidlu kosztują 9,99 złotych.

W Carrefourze ceny najmniejszych zniczy zaczynają się od 4,49 złotych, a droższe modele są w przedziale cenowym od 11,99 do 24,99 złotych.

W Kauflandzie za najtańszy i najmniejszy znicz zapłacisz 5,99 złotych, natomiast za większe modele cena wynosi 19,99 złotych.

Należy jednak pamiętać, że ceny zniczy na straganach przy cmentarzach są znacznie wyższe. Wzrost cen zniczy jest wynikiem głównie gwałtownego wzrostu cen gazu, który stanowi główny surowiec energetyczny w produkcji zniczy. Ponadto, wysoka cena parafiny, wykorzystywanej do produkcji wkładów do zniczy, również wpływa na podwyższenie cen. To sprawia, że zakupy zniczy w supermarkecie lub dyskoncie mogą być bardziej opłacalne niż na straganach przy cmentarzach.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii. Researcher OSINT z doświadczeniem w międzynarodowych projektach dziennikarskich. Publikuje materiały od ponad 20 lat dla największych wydawnictw.

Napisz Komentarz

Exit mobile version