Wielka awaria dotknęła abonentów UPC, a reprezentanci Play na platformie społecznościowej Facebook apelują o wyrozumiałość w obliczu sytuacji.
Przestój wystąpił po godzinie ósmej rano, a serwis Downdetector zgłosił ponad 5 tysięcy incydentów o tej porze. Przedstawiciele Play, które przejęły UPC, potwierdzają istnienie problemu.
Komunikat opublikowany pod jednym z wpisów na Facebooku brzmi: „Wciąż pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Prosimy o cierpliwość i dziękujemy za wyrozumiałość.”
Ciekawie, w przeciwieństwie do typowych awarii tego rodzaju operatorów, problem nie leży w braku dostępu do internetu. Tym razem dotknięta została telewizja, a winą obarczane są dekodery Horizon.
Nie ma co się jednak martwić – to świetny moment, by skupić się na innych zajęciach! Może to dobry pretekst na poranne czytanie książki lub aktywność na świeżym powietrzu. Awaria to czasem doskonała okazja do oderwania się od ekranów i odkrycia czegoś nowego.