Jak co weekend, kilka instytucji bankowych ogłasza przerwy techniczne związane z przeprowadzanymi pracami serwisowymi. Oto szczegóły dotyczące planowanych przerw w kilku bankach:
1. PKO BP – Noc z Piątku na Sobotę (19/20 Stycznia)
- Godziny Przerwy: 20:00 – 5:00
- Usługi Niedostępne: PKO Ubezpieczenia w aplikacji IKO i serwisie iPKO, Moje Podróże24, PKO DOM, PKO MOTO, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka, Assistance.
- Dodatkowe Ograniczenia: Logowanie do usług administracji publicznej przez profil zaufany oraz podpisywanie dokumentów przy użyciu profilu zaufanego w godzinach 20:00-16:00.
2. Santander Bank Polska – Noc z Piątku na Sobotę
- Godziny Przerwy: 23:00 – 6:00
- Usługi Niedostępne: Bankowość internetowa, aplikacja mobilna, Kantor Santander, przelewy natychmiastowe (Express Elixir, BlueCash), płatności w sklepach internetowych (Przelew24), Blik.
3. Bank BPS – Noc z Piątku na Sobotę
- Godziny Przerwy: 21:00 – 3:00
- Usługi Niedostępne: Autoryzacja poprzez MojeID, transakcje z kodem T6, przelewy P2.
4. Credit Agricole – Noc z Soboty na Niedzielę (20/21 Stycznia)
- Godziny Przerwy: 23:00 – 8:00
- Usługi Niedostępne: Aplikacja mobilna, CA24 eBank, Przelew Online, Blik, powiadomienia SMS o transakcjach kartą.
5. ING Bank Śląski – Noc z Soboty na Niedzielę
- Godziny Przerwy: 23:30 – 4:30
- Usługi Niedostępne: Bankomaty, wpłatomaty, bankowość internetowa, aplikacje mobilne, Blik, przelewy ekspresowe, płatności internetowe, Płać z ING, zakup produktów w Moim ING.
6. Velo Bank – Noc z Soboty na Niedzielę
- Godziny Przerwy: 23:50 – 5:15
- Usługi Niedostępne: Bankowość internetowa, mobilna, Blik, płatności kartą online.
7. Bank Pocztowy – Niedziela (21 Stycznia)
- Godziny Przerwy: 2:00 – 7:00 (brak transakcji 3Dsecure, pobrania danych karty, zamówienia karty wirtualnej), 3:00 – 7:00 (brak przyłączania kart do portfeli cyfrowych).
8. Toyota Bank – Niedziela
- Godziny Przerwy: 8:00 – 18:00
- Potencjalne Utrudnienia: Dostęp do systemu bankowości elektronicznej, autoryzacja płatności kartowych, serwis telefoniczny, wyciągi, szybkie płatności.
Banki apelują do klientów o zrozumienie, biorąc pod uwagę zaistniałe niedogodności.