Netflix, reagując na zmieniające się trendy i dynamiczny rynek streamingowy, wprowadza nową opcję abonamentu z reklamami. Opcja ta, nazwana „Basic with Ads”, ma być tańszą alternatywą dla tradycyjnych pakietów, oferując dostęp do platformy ze sporymi ograniczeniami i umieszczonymi w niej reklamami.

Nowa Opcja: „Basic with Ads” – Mniej Kosztowna, Ale z Ograniczeniami

Innowacja została wprowadzona najpierw w Stanach Zjednoczonych, a następnie dotarła do Kanady i Wielkiej Brytanii. Pytanie brzmi: kiedy polscy użytkownicy będą mieli dostęp do tej opcji? Netflix zdecydował się na wycofanie najtańszego pakietu Basic, zastępując go nowym modelem z reklamami.

Cena Nowego Abonamentu z Reklamami

Nowa opcja z reklamami wcale nie jest bezpłatna, ale ma być tańszą alternatywą dla tradycyjnych pakietów. Abonament „Basic with Ads” ma kosztować 6,99 dolarów, co oznacza obniżkę o 3 dolary w porównaniu do dotychczasowego Basic.

Wzrost Popularności Opcji z Reklamami

Netflix podczas prezentacji wyników za czwarty kwartał ogłosił, że liczba subskrybentów korzystających z pakietów reklamowych wzrosła o prawie 70 procent kwartał do kwartału. Obecnie opcja „Basic with Ads” odpowiada za 40 procent nowych rejestracji w krajach, gdzie jest dostępna.

Globalne Zasięgi Nowej Oferty

Obecnie abonament z reklamami dostępny jest w kilkunastu krajach, w tym Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei Południowej, Meksyku i Hiszpanii. Warto zauważyć, że biblioteka z reklamami nie obejmuje niektórych popularnych tytułów, zarówno oryginalnych, jak i licencjonowanych przez Netflix.

Wycofywanie Abonamentu Basic

Netflix planuje stopniowo wycofać abonament Basic w niektórych krajach, zaczynając od Kanady i Wielkiej Brytanii w drugim kwartale tego roku. To strategiczne posunięcie ma na celu dostosowanie się do oczekiwań rynku oraz zróżnicowanych preferencji użytkowników.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii. Researcher OSINT z doświadczeniem w międzynarodowych projektach dziennikarskich. Publikuje materiały od ponad 20 lat dla największych wydawnictw.

Napisz Komentarz

Exit mobile version