W ostatnich dniach temat polityki cenowej Canal+ wywołał kontrowersje, gdy Maciej Berek, Przewodniczący Komitetu Stałego Rady Ministrów, skrytykował firmę za niekorzystne traktowanie dotychczasowych klientów. Jego uwagi dotyczą dużych różnic w cenach pakietów programowych dla starych i nowych użytkowników, co rodzi pytania o uczciwość praktyk rynkowych w Polsce.

Droższe Pakiety dla Stałych Klientów

Berek zwrócił uwagę, że bogaty pakiet programów, obejmujący między innymi mecze Ligi Mistrzów, dla starych klientów kosztuje o 100 zł więcej niż dla nowych. Podczas gdy nowi klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji, ci, którzy korzystają z usług firmy od lat, czują się oszukani i ignorowani.

W swoim wpisie na platformie X, Berek stwierdził: „Żeby się o tym dowiedzieć i spróbować zaoszczędzić 40 proc. ceny, trzeba zadzwonić na infolinię z innego numeru niż przypisany do naszego konta klienta. Jeśli system rozpoznaje nasz numer, to oferta jest skrojona jak dla »starych jeleni«”. Tego typu praktyki budzą wątpliwości co do transparentności oferty oraz uczciwości podejścia firmy do swoich klientów.

Krytyka Polityki Sprzedażowej

Wielu użytkowników i komentatorów nie zgadza się z polityką Canal+, a Berek zwrócił uwagę na absurdalność sytuacji, w której klienci muszą grozić rozwiązaniem umowy, by uzyskać bardziej korzystne warunki. „Nie rozumiem takiej polityki sprzedażowej, choć słyszę, że w niektórych branżach jest rozpowszechniona” — dodał, zadając pytanie, czy nie jest to przypadkiem wprowadzanie klientów w błąd.

Adrian Zandberg, współprzewodniczący Partii Razem, również odniósł się do sytuacji, zauważając: „Witamy w późnym kapitalizmie, panie ministrze”. To pokazuje, że problem dostrzegają nie tylko klienci, ale także politycy.

Kim jest Maciej Berek?

Maciej Berek jest doświadczonym prawnikiem, doktorem nauk prawnych, adiunktem na Uniwersytecie Warszawskim i byłym prezesem Rządowego Centrum Legislacji. Jego wiedza w dziedzinie prawa oraz doświadczenie w administracji publicznej dodają powagi jego słowom.

Co dalej z Canal+?

W obliczu rosnącej krytyki i niezadowolenia klientów Canal+ Polska będzie musiała odpowiedzieć na te zarzuty. W momencie pisania tego artykułu, firma nie przedstawiła jeszcze swojego stanowiska w tej sprawie. Wszelkie informacje dotyczące reakcji Canal+ zostaną opublikowane, gdy tylko zostaną otrzymane.

Polityka cenowa Canal+ wywołuje obawy o etykę i uczciwość w branży telewizyjnej. W czasach, gdy klienci oczekują transparentności i równego traktowania, takie praktyki mogą zniechęcić do długoterminowej współpracy. Jakie będą dalsze kroki Canal+ i czy zmienią swoje podejście do lojalnych klientów? Czas pokaże.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version