Komisja Europejska ukarała firmę Meta grzywną za naruszenie zasad konkurencji w zakresie reklam na Facebooku – poinformowała KE w komunikacie prasowym.

POLECAMY: UOKiK wzywa do rozliczenia Facebooka: Czy zmiany w prezentacji treści naruszają konkurencję?

„Komisja Europejska ukarała firmę Meta grzywną w wysokości 797,72 mln euro za naruszenie przepisów Unii Europejskiej dotyczących praktyk antymonopolowych” – czytamy w dokumencie.

KE stwierdziła, że firma powiązała swój internetowy serwis ogłoszeniowy Marketplace z własną siecią społecznościową Facebook i narzuciła nieuczciwe warunki innym dostawcom internetowych serwisów ogłoszeniowych.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii oraz działań społecznych, doświadczony publicysta i pisarz. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku publikacjami dla międzynarodowych wydawców. Współpracując z czołowymi światowymi redakcjami.

Napisz Komentarz

Exit mobile version