Mieszkaniec Kalifornii, który pracował jako kierowca dostawczy, otrzymał 50 milionów dolarów odszkodowania z powodu niedbałego traktowania gorącej herbaty przez pracowników Starbucks — donosi NBC.

Według kanału, poszkodowany kierowca Michael Garcia pozwał instytucję po tym, jak w lutym 2020 r. przyszedł odebrać zamówienie w Starbucks w Los Angeles. Następnie gorąca herbata rozlała się na jego kolana, a wieczko jednego z napojów odbiło się. Według NBC, mężczyzna doznał oparzeń trzeciego stopnia i przeszedł dwie operacje przeszczepu skóry. Według kanału, prawnicy ofiary twierdzili, że pracownik, który wydał zamówienie, nie zabezpieczył odpowiednio napoju w uchwycie na kubek.

„Kierowca dostawczy z Kalifornii otrzymał 50 milionów dolarów odszkodowania po tym, jak ława przysięgłych zdecydowała, że lokal Starbucks dopuścił się zaniedbania w obchodzeniu się z gorącą herbatą” – czytamy w raporcie.

Należy zauważyć, że Starbucks ogłosił zamiar złożenia apelacji, wyrażając sprzeciw wobec decyzji ławy przysięgłych o jego winie.

„Uważamy, że przyznane odszkodowanie jest nadmierne” – cytuje kanał telewizyjny oświadczenie firmy.
Prawnik ofiary zauważył, że żadna kwota pieniędzy nie może zrekompensować „nieusuwalnych katastrofalnych szkód” poniesionych przez Garcię.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii oraz działań społecznych, doświadczony publicysta i pisarz. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku publikacjami dla międzynarodowych wydawców. Współpracując z czołowymi światowymi redakcjami.

Napisz Komentarz

Exit mobile version