Najpopularniejsza w Polsce sieć sklepów Biedronka postanowiła stworzyć własną tarczę antyinflacyjną i dopasować się do obecnej sytuacji. Biedronka zamraża ceny ponad 150 najważniejszych produktów do końca czerwca.

Od 12 kwietnia br. Biedronka startuje z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” i zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca. W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Te produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, cechują się co do zasady dużą dynamiką zmienności cen.

Oznacza to, że jeśli klient w jednym tygodniu kupi w Biedronce któryś z tych produktów, a następnie znajdzie taki sam taniej w innym konkurencyjnym sklepie, to otrzyma wówczas zwrot różnicy w postaci e-kodu.

– Filmy z naszym udziałem trudno nazwać elementem kampanii marketingowej, bo nie o marketing tu chodzi. Będąc świadomymi, że żyjemy w dobie rosnącej inflacji i zmieniającej się rzeczywistości, chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa – przekazał Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Za sklepy konkurencyjne Biedronka uznaje takie placówki jak: Aldi, Archelan, Auchan, Carrefour, Delikatesy Centrum, Dino, Intermarche, Kaufland, Lidl, Netto, Polo Market, Rossmann, Stokrotka, Topaz i Żabka.

Limit produktów, które kwalifikują się do takiego zwrotu to 20 sztuk lub 20 kilogramów dziennie.

Aby uzyskać zwrot z różnicy, należy przesłać zgłoszenie drogą e-mailową (z dołączonymi do wiadomości skanami lub zdjęciami oryginałów dowodów zakupu w konkurencyjnym sklepie) na specjalny adres – niskieceny@biedronka.pl.

SC: Biedronka

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii oraz działań społecznych, doświadczony publicysta i pisarz. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku publikacjami dla międzynarodowych wydawców. Współpracując z czołowymi światowymi redakcjami.

Napisz Komentarz

Exit mobile version