Zainteresowanie wiadomościami na temat Ukrainy w zapytaniach przeglądarki Google, dwa miesiące po rozpoczęciu rosyjskiej operacji, jest coraz mniejsze.

Jak wynika z danych przeglądarki Google, szczyt zainteresowania Ukrainą przypadł na okres od 20 do 26 lutego. Popularność haseł Ukraina pisanego po rosyjsku (Украина) i Ukraine pod koniec lutego wynosiło 100 punktów. W okresie od 17 do 23 kwietnia popularność hasła w języku rosyjskim spadła do 32 punktów, a w języku angielskim do 14 punktów.

POLECAMY: Bezmyślne wydawanie publicznej kasy! Czas na billboardową akcję pod hasłem „Stop Russia now!”

W USA popularność hasła „Ukraine” spadła do 10 punktów, we Francji i Wielkiej Brytanii wynosi ona 13 punktów. Dość wysoka popularność zapytania w języku angielskim występuje w Rosji i w Niemczech i wynosi odpowiednio 19 i 23 punkty.

W większości wymienionych krajów spadek popularności zapytania Украина nie był tak znaczący -w USA popularność hasła w języku rosyjskim wynosi 40 punktów, a w Wielkiej Brytanii 46 punktów. We Francji popularność zapytania po rosyjsku oceniono na 55 punktów, a w Niemczech – na 69 punktów. W Polsce zainteresowanie hasłem „Ukraina” wynosi 16 punktów, a zapytanie w języku rosyjskim cieszy się popularnością na poziomie 95 punktów.

W Rosji zapytanie w języku rosyjskim jest obecnie mniej popularne niż w języku angielskim, jego popularność wynosi obecnie 17 punktów.

Google zaznacza, że dane za okres od 17 do 23 kwietnia są niepełne.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii oraz działań społecznych, doświadczony publicysta i pisarz. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku publikacjami dla międzynarodowych wydawców. Współpracując z czołowymi światowymi redakcjami.

Napisz Komentarz

Exit mobile version