Globalna Koalicja na rzecz Lotnictwa (Global Aviation Advocacy Coalition – GAAC) wezwała do zaprzestania wprowadzania obowiązku szczepień dla pilotów na całym świecie ze względu na niepokojącą liczbę urazów poszczepiennych, z których część zakończyła się śmiercią.

„Niżej podpisane grupy obrońców pilotów, naukowców i lekarzy codziennie otrzymują informacje od pilotów linii lotniczych, którzy doznali obrażeń w wyniku szczepień. Szkody te obejmują problemy sercowo-naczyniowe, zakrzepy krwi, problemy neurologiczne i słuchowe, by wymienić tylko kilka z nich” – czytamy w oświadczeniu.

POLECAMY: Holenderskie Stowarzyszenie Pilotów wygrało sprawę sądową przeciwko obowiązkowi wstrzykiwania dopalacza C19

„Poniższe linie lotnicze mają wśród swoich pracowników pilotów, którzy doznali obrażeń poszczepiennych i z którymi kontaktują się nasze grupy obrony pilotów, choć nie jest to lista wyczerpująca:

  • Jetstar Australia
  • Qantas Australia
  • Virgin Australia Australia
  • Air Canada Canada
  • Air Transat Kanada
  • WestJet Kanada
  • Air France France
  • EasyJet Francja
  • HOP Francja
  • Lufthansa Niemcy
  • TUI Holandia
  • KLM Holandia
  • American USA
  • Delta USA
  • JetBlue USA
  • Southwest USA
  • United USA
  • Frontier USA
  • Alaska USA
  • Spirit USA”.

„Jeśli zastanawiasz się, dlaczego linie lotnicze masowo odwołują loty z powodu problemów z personelem, ten artykuł wyjaśnia to wszystko. Prawdziwe dowody i wpływ ekonomiczny 💉

Oświadczenie Globalnej Koalicji: Lotnictwo komercyjne i szczepionki dla pilotów 17/05/22″ – napisał w swoim twicie Ed ☯️Free Thinker & Oracle

GAAC wskazuje również na federalne władze lotnicze, takie jak Transport Canada, które nie przestrzegają standardów bezpieczeństwa lotniczego.

„Wielu pilotów szukało również wskazówek u cywilnych organów regulacyjnych. Organy te są ostatecznie odpowiedzialne za bezpieczny transport obywateli, jednak większość z nich, jeśli nie wszystkie, aktywnie ignorowały swoje własne zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, zakazujące stosowania niesprawdzonych, niezatwierdzonych leków lub przeprowadzania badań medycznych wśród załóg samolotów. Na przykład Transport Canada po prostu usunął te internetowe wytyczne w tydzień po otrzymaniu licznych pisemnych zapytań w tej sprawie.” [Podkreślenie dodane].

Ponadto GAAC twierdzi, że braki kadrowe są bezpośrednio związane z obowiązkiem podawania szczepionek. Niektórzy piloci uważali eksperymentalną szczepionkę za zbyt ryzykowną, więc w rezultacie zostali zmuszeni do wzięcia bezpłatnego urlopu. Inni, jak twierdzą, poddali się przymusowi, aby wyżywić swoje rodziny, co spowodowało problemy ze zdrowiem psychicznym, a także obrażenia, a nawet śmierć niektórych z nich.

ZOBACZ: WHO zmuszone do wycofania. Faszyzm pandemiczny wstrzymany

„Obecnie światowy przemysł lotniczy zmaga się z poważnymi brakami kadrowymi”.

GAAC wzywa do zaprzestania stosowania wszystkich szczepionek dla pilotów (gdzie są one nadal stosowane); zwiększenia badań medycznych pilotów i personelu pokładowego w celu uwzględnienia wzrostu liczby urazów; oraz zatrudnienia zewnętrznych organów regulacyjnych w celu przeanalizowania danych dotyczących wspomnianych urazów i ustalenia, czy przyczyną były szczepienia.

Pomimo tego wezwania, kanadyjski Minister Transportu Omar Alghabra zagłosował ostatnio przeciwko zniesieniu federalnych nakazów dotyczących szczepień, podobnie jak prezes kanadyjskich linii lotniczych Westjet, Alexis von Hoensbroech, który opowiedział się przeciwko tym nakazom.

Kanada pozostaje jednym z ostatnich krajów, w których utrzymano federalny obowiązek szczepień. I nie wygląda na to, by miało się to zmienić w najbliższym czasie. Na początku tego tygodnia Trudeau powiedział, że obowiązek szczepień musi zostać utrzymany, aby chronić przed przyszłymi wariantami choroby, które jeszcze nie istnieją.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w swojej dziedzinie - Publicysta, pisarz i działacz społeczny. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku dla międzynarodowych wydawców. Przez ponad 30 lat zdobywa swoje doświadczenie dzięki współpracy z największymi redakcjami. W swoich artykułach stara się podejmować kontrowersyjne tematy i prezentować oryginalne punkty widzenia, które pozwalały na głębsze zrozumienie omawianych kwestii.

Comments are closed.

Exit mobile version