Marka KFC będzie nadal funkcjonować na rynku rosyjskim, a restauracje franczyzowe będą działać jak zwykle – poinformowały służby prasowe firmy.

Yum! Brands jest w zaawansowanym stadium przenoszenia własności swoich restauracji KFC, systemu operacyjnego i praw franczyzowych, w tym sieci restauracji franczyzowych, na lokalnego operatora – podała spółka wcześniej we wtorek, precyzując, że po zakończeniu transakcji z KFC, Yum! Brands zamierza całkowicie wyjść z Rosji.

„Większość restauracji działających pod marką KFC w Rosji prowadzona jest na podstawie umów franczyzowych i stanowi własność podmiotów rosyjskich. Restauracje te kontynuują swoją działalność w dotychczasowy sposób. Marka KFC będzie nadal działać na rynku rosyjskim – poinformowała spółka.

POLECAMY: Gliński sponsorował ukraińską kulturę a teraz chce Polaków obciążyć podatkiem od smartfonów

„Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Yum! Brands zawiesił wszystkie inwestycje deweloperskie w RF oraz wstrzymał działalność we własnych restauracjach. Firma rozważa obecnie różne scenariusze przeniesienia swoich aktywów w Rosji do lokalnego operatora. Każdy z omawianych wariantów zakłada zachowanie miejsc pracy dla pracowników, a także realizację zobowiązań wobec dostawców i partnerów – dodały służby prasowe.

Wcześniej, 9 marca, firma ogłosiła zawieszenie działalności w Rosji 70 restauracji należących do KFC. W całej sieci KFC w Rosji jest ponad 1100 restauracji, a własnych 70.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w swojej dziedzinie - Publicysta, pisarz i działacz społeczny. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku dla międzynarodowych wydawców. Przez ponad 30 lat zdobywa swoje doświadczenie dzięki współpracy z największymi redakcjami. W swoich artykułach stara się podejmować kontrowersyjne tematy i prezentować oryginalne punkty widzenia, które pozwalały na głębsze zrozumienie omawianych kwestii.

Napisz Komentarz

Exit mobile version