W tym roku pandemiczny resort nadzorowany przez „wizjonera zdrowia” przeznaczy 120 milionów złotych na usługi reklamowe, jak wynika z informacji z portalu Wirtualnemedia.pl. Uznanie, że rok 2023 jest oceniany pozytywnie.
POLECAMY: Tak »władza« nagradza pracowników ministerstw w czasie kryzys
„Resort zdrowia” upublicznił plany dotyczące wykorzystania usług w tym roku. Wydatki na te cele wyniosą 120 milionów złotych bez VAT. Każdy z tych usług będzie udzielany w ramach badania publicznego przetargu.
W planach resortu zdrowia na ten rok znajdują się m.in.: opracowanie i publikacja treści do kampanii społecznej „Planuję długie życie”, kampania na temat korzyści zdrowotnych płynących z szczepień przeciwko HPV, działania edukacyjne, informacyjne i promocyjne w celu profilaktyki przeciwnowotworowej i kształtowania zdrowego stylu życia.
48,7 milionów złotych ma być przeznaczone na usługi Infolinii Centralnej e-Rejestracji. Ponadto, 32 plenerowe imprezy pod nazwą „Odbudowa zdrowia Polaków” będą promować zdrowe postawy, aktywność fizyczną i zdrowy styl żywienia.
Resort zdrowia planuje również wydatki na promocję działań i projektów prowadzonych przez Ministra Zdrowia, co już w sobie brzmi niepokojąco.
W komentarzu pod artykułem na portalu wirtualnemedia.pl użytkownik o nicku JBL napisał:
„Ta banda polityków, zamiast leczyć ludzi, wyda 120 milionów na reklamę. Będą reklamować straszliwość Covidu. Bez reklamy ludzie by się o tym nie dowiedzieli”.