W ostatnim kwartale 2022 roku Bank BNP Paribas zmienił 27 Centrów Klienta na placówki, w których nie można dokonywać transakcji gotówkowych. Bank łącznie takich placówek ma już 202, co stanowi niemal 50% całej sieci bankowej (410 placówek).
Według danych zebranych przez cashless.pl, na koniec 2022 roku Bank BNP Paribas miał 29 placówek bezgotówkowych więcej niż drugi na liście, czyli ING (173 placówki), oraz ponad 100 placówek więcej niż trzeci na liście, czyli Bank Millennium (98 placówek). W sumie w Polsce działały 633 placówki, w których nie obsługiwano transakcji gotówkowych.
POLECAMY: Santander bank wprowadza licznik śladu węglowego do bankowości internetowej
Rozwój placówek bezgotówkowych przez Bank BNP Paribas jest zgodny z założeniami strategii GObeyond, która zakłada wzmacnianie biznesu dzięki wykorzystaniu zmian technologicznych. Jest to jeden z celów opisanych w filarze STRONGER, który ma na celu zwiększenie konkurencyjności i efektywności banku poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Dlatego też, przekształcanie Centrów Klienta w placówki bezgotówkowe stanowi krok w kierunku realizacji strategii GObeyond.
POLECAMY: Wpłatomaty pytają o to, skąd masz pieniądze. Czy to legalne?
Bezgotówkowe Centra Klienta Banku BNP Paribas zrezygnowały z tradycyjnych kas i obsługi gotówkowej na rzecz korzystania z bankomatów i wpłatomatów. Jednakże, pomimo braku gotówki, w placówkach zawsze jest dostępna obsługa dla klientów. Dzięki temu, że konsultanci są odciążeni od zadań związanych z gotówką, mają oni więcej czasu na udzielanie doradztwa oraz pomocy w wyborze produktów i usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Brak obsługi gotówkowej pozwala na przyspieszenie pracy oddziału oraz budowanie lepszych relacji z klientami i podnoszenie jakości obsługi.
– Dajemy Klientom swobodę w wyborze formy kontaktu, ale oddział jest i pozostanie jedną z możliwości. Rozwój bankowości internetowej i mobilnej sprawia, że większość spraw można załatwić samemu, dlatego rola placówek się zmienia. Ludzie szukają w nich porady, możliwości poszerzenia wiedzy o bardziej skomplikowanych produktach. Same spotkania również zmieniają swoją formułę – przebiegają w bardziej swobodnej atmosferze. Konsultanci nie są oddzieleni od Klientów ladą i skupieni na obsłudze komputera. Zamiast tego poświęcają się słuchaniu i tłumaczeniu niuansów – mówi Maciej Chlebowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Transformacji Sieci Oddziałów w Banku BNP Paribas.
POLECAMY: 10 zł za wypłatę z bankomatu? Banki zaczynają naliczać coraz wyższe opłaty za operacje gotówkowe
Bank BNP Paribas podejmuje liczne działania mające na celu ułatwienie dostępu do Centrów Klienta osobom borykającym się z różnymi ograniczeniami lub niepełnosprawnościami. Placówki banku są łatwo dostępne pod względem architektonicznym, co zostało potwierdzone poprzez przyznanie certyfikatów „Obiekt bez barier” dla 107 Centrów Klienta przez Fundację Integracja. Bank zapewnia również szereg rozwiązań dla osób z niepełnosprawnościami narządu ruchu, wzroku i słuchu, w tym wzory dokumentów w formie nagrań, powiększonego druku lub druku w alfabecie Braille’a, a także obsługę z wykorzystaniem tłumacza języka migowego online oraz nagrania treści dokumentów w tym języku. Dodatkowo, w 195 Centrach Klienta osoby z wadami słuchu mogą skorzystać z pętli indukcyjnych, które umożliwiają odbiór czystego i wyraźnego dźwięku poprzez aparat słuchowy. Działania te pozwalają na zapewnienie szerokiego dostępu do usług bankowych i zwiększenie zadowolenia klientów z jakości obsługi.
POLECAMY: Rząd przygotowuje kolejny proces inwigilacji Polaków
Strategia GoBeyond to typowy element powolnej likwidacja gotówki. Strategi odnosi się do podejścia, które ma na celu zastąpienie gotówki i tradycyjnych metod płatności elektronicznymi. Wdrożenie tej strategii polega na stworzeniu systemu płatności bezgotówkowych, który umożliwia klientom dokonywanie transakcji bez użycia gotówki.
Wprowadzenie strategii GoBeyond – likwidacja gotówki zdaniem twórców może przynieść wiele korzyści dla firm. Po pierwsze, firmy, które stosują płatności elektroniczne, mogą zwiększyć swoją efektywność i oszczędzać czas, ponieważ transakcje bezgotówkowe są szybsze i łatwiejsze w obsłudze niż gotówka. Po drugie, wprowadzenie płatności bezgotówkowych może zwiększyć bezpieczeństwo transakcji, ponieważ nie ma ryzyka kradzieży gotówki. Po trzecie, firmy, które stosują płatności elektroniczne, mogą zwiększyć swoją sprzedaż, ponieważ klienci są skłonni wydawać więcej, jeśli mogą płacić bezgotówkowo.
Konkluzja:
Banki działające w Polsce wykorzystują nieświadomość swoich klientów i realizuję powolne założenia Agendy 2030, która z założenia ma obrany cel likwidacji gotówki. Przypominamy, że wycofanie z obiegu gotówki powoduje całkowite niewolnictwo. Jeśli ludzie nie zaczną się temu przeciwstawiać, dojdzie do tego, globalistyczne świnie stworzą jeden globalny rząd i wielkie niewolnictwo.
Wszystko zależy jednak od społeczeństwa, którego duża część nie zauważa powolnie postępującego zniewolenia.
Szanowni Państwo, naszym głównym zadaniem jest niesienie pomocy prawnej jednak z uwagi na panującą sytuację w kraju i na świecie postanowiliśmy hobbistycznie prowadzić dla Was bloga, w jakim staramy się przekazać najważniejsze wiadomości z Polski i świata, których nie usłyszycie w telewizji. Utrzymania naszego wspólnego serwisu wiąże się z dużymi kosztami.
Tylko dzięki Waszemu wsparciu będziemy w stanie nadal rzetelnie informować was, o jakich faktach nie poda wam telewizja.
Wsparcia można udzielić poprzez wpłatę dowolnej kwoty na nasz rachunek bankowy: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Kancelaria świadczy pełen wachlarz usług prawnych z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, spadkowego, upadłościowego, gospodarczego, karnego, pracy, handlowego.
Jeśli poszukujecie Państwo pomocy prawnej, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. W celu dokonania rezerwacji terminu konsultacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów: 579-636-527 lub 22-266-86-18 lub pisząc na adres @: kontakt@legaartis.pl
Jeśli uważacie Państwo, że nasze publikacje niosące prawdę zasługują na wparcie pracowników Kancelarii, którzy codziennie przeszukują setki stron, aby te wiadomości do Państwa dotarły, możecie nas wspomóc poprzez wpłatę dowolnej kwoty na rachunek bankowy Kancelarii LEGA ARTIS:
Dane do przelewu:
Nr konta: 04 1020 3903 0000 1402 0122 6752
Kancelaria Lega Artis
ul. Przasnyska 6a lok 336a
01-756 Warszawa
Tytuł: “darowizna na działalność”
IBAN: PL04102039030000140201226752
Anonimowe wsparcie Bitcoin:
bc1qdsav25h9dz3y9cm5yl896sfxg6x3mxe46cpt3r
Anonimowe wsparcie Ethereum:
0x45a3c849BCa45A6444A24cdF30708695498a3F6b
Wsparcie paypal:
https://paypal.me/legaartis
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Pn. – czw.: 11:00 – 17:00
Piątek: 10:00 – 15:00
Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom za dotychczas udzielone nam wsparcie finansowe.
Jeden komentarz
młodzi lecą na wszelkie gadżety, a starzy się wykruszają. już nawet PKP idzie w kierunku likwidacji gotówki. bilet masz w smartfonie, zakupiony przelewem z e-rachunku. za 10 lat, władzy wystarczy wcisnąć ENTER, byś pozostał bez kasy. technologia blockchain nie pozwoli, by ktokolwiek „pożyczył” ci kasę na życie. nie opłaci ci się więc myśleć inaczej, niż każe ci władza. już teraz, 95% światowych, mainstreamowych mediów, jest pod kontrolą 6 korporacji. o pluraliźmie przekazu zapomnij. w Chinach, od kilku lat funkcjonuje punktowy system SCS. etc, etc, etc. ważne, że państwo zapewni ci dochód gwarantowany, nieprawdaż? kp