Holenderski koncern JDE Peet’s, który produkuje kawę Jacobs, może zmienić nazwę marki na potrzeby rynku rosyjskiego w celu łatwiejszej promocji produktu – podał Kommersant.
Powołując się na kilka źródeł w różnych sieciach handlowych, dziennikarze wyjaśnili, że ostateczna decyzja o zmianie nazwy nie została podjęta, ale rozważane są opcje nowej nazwy dla marki kawy, takie jak Monarch lub Milicano.
POLECAMY: Towary luksusowe nadal są wysyłane do Rosji mimo zachodnich sankcji – donoszą media
„JDE powiedział, że zamierza nadal zapewniać klientów i konsumentów w Rosji poprzez lokalną obecność. Dalsze wzmocnienie lokalizacji, które dotyczy również portfolio marek, najlepiej zaspokoi popyt” – podała publikacja, cytując rzecznika firmy.
Aleksiej Popowiczow, dyrektor wykonawczy RusBrand, powiedział Kommersantowi, że zmiana nazwy może umożliwić firmie dalszy rozwój lokalnego biznesu, zmniejszając związane z tym ryzyko dla centrali.