McDonald’s planuje wprowadzić zmiany do swoich najbardziej popularnych hamburgerów w celu zwiększenia ich sprzedaży. Firma ogłosiła w poniedziałek, że będą wprowadzane „poprawki”, które mogą spotkać się z mieszanymi reakcjami ze strony klientów.

McDonald’s ma nadzieję, że te zmiany przyciągną nowych klientów i zachęcą istniejących do wybierania tych produktów częściej. Nie jest jednak pewne, czy każdemu spodobają się te zmiany.

McDonald’s zmienia kanapki

McDonald’s, znany ze swojej stabilności w kwestii menu, planuje wprowadzić zmiany w swoich kultowych kanapkach, w tym w najbardziej znanym Big Macu. Chociaż sieć restauracji fast foodowych jest ceniona za to, że jej jedzenie smakuje wszędzie tak samo, firma chce wprowadzić pewne „poprawki”. W oświadczeniu wydanym w poniedziałek McDonald’s zapowiedział poważne zmiany, ale nie wszyscy fani będą zadowoleni z nowego smaku.

Jak czytamy w oświadczeniu firmy McDonald’s, w bułce pojawi się więcej sosu, a biała cebula będzie dodawana jeszcze na grillu, a nie dopiero po. – Dostrzegliśmy możliwość wprowadzenia kilku zmian w naszej kuchni, aby hamburgery były jeszcze smaczniejsze – powiedział w oświadczeniu Tariq Hassan, dyrektor ds. Marketingu i obsługi klienta McDonald’s w USA. Wśród zmian znajdzie się także pieczenie bułek i topienie sera nie tylko w Big Macu, ale i innych kanapkach dostępnych w sieci.

Firma postanowiła przywrócić postać znaną jako „Hamburglar” jako część kampanii reklamowej nowych burgerów. Postać ta została pierwotnie używana w latach 70. i 80., ale została wycofana na początku 2000 roku, z wyjątkiem krótkiego powrotu w 2015 roku.

Zmiany w niektórych krajach już od dzisiaj

McDonald’s zaczął ostatnio zwalniać setki pracowników w USA w ramach szerszej restrukturyzacji, ale mimo to liczba wizyt w restauracjach wciąż rośnie. Analitycy z Wall Street spodziewają się porównywalnego wzrostu sprzedaży w tym kwartale. Trzy domy maklerskie podnoszą ceny docelowe przed ogłoszeniem wyników spółki 25 kwietnia.

Burgerowe zmiany zostały już wprowadzone w Australii, Kanadzie i Belgii, a obecnie są dostępne tylko w niektórych miastach USA, takich jak Kalifornia, Waszyngton i Arizona. Do 2024 roku zostaną wprowadzone w całych Stanach Zjednoczonych. Nie wiadomo, kiedy zmiany zostaną wprowadzone w Polsce, ale prawdopodobnie nastąpi to raczej wcześniej niż później, zwłaszcza jeśli nowy burger okaże się dużym sukcesem.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version