Biedronka udzieliła odpowiedzi na pytanie zadane przez naszą redakcję dotyczące karty Moja Biedronka. Sieć dyskontów przedstawiła ważne informacje odnośnie postępowania w przypadku uszkodzenia lub zgubienia karty lojalnościowej. Biedronka wyjaśniła, co należy zrobić zarówno w sytuacji znalezienia zgubionej karty, jak i w przypadku, gdy własny egzemplarz ulegnie uszkodzeniu. Istnieje także opcja wysłania listu na określony adres w związku z tym procesem.

Biedronka, w odpowiedzi na zapytanie odnoszące się do jej programu lojalnościowego, przedstawiła rozwiązanie dla przypadków zniszczenia lub utraty karty Moja Biedronka. Sieć ta oferuje swoim klientom dwie możliwości postępowania w tych sytuacjach.

Jak zarejestrować kartę Moja Biedronka?

Każdy klient Biedronki ma możliwość uzyskania karty Moja Biedronka. Proces ten jest stosunkowo prosty i polega na przekazaniu niezbędnych informacji personelowi sklepowemu, co umożliwi stworzenie profilu klienta z przypisanym identyfikatorem. Aby założyć konto z przypisaną kartą Moja Biedronka, potrzebne są następujące dane:

  1. Imię i nazwisko.
  2. Adres e-mail.
  3. Numer telefonu.

W wyniku podania tych podstawowych informacji zostaną wydane trzy karty Moja Biedronka. Jedna z nich będzie główną kartą, a pozostałe dwie będą pomniejszymi egzemplarzami, charakteryzującymi się dodatkowymi dziurkami w rogach. To udogodnienie pozwala na łatwe przymocowanie karty do kluczy czy breloczka, zapewniając, że zawsze będzie ona dostępna i w zasięgu ręki.

Czy karta Moja Biedronka jest darmowa?

Wyrobienie karty Moja Biedronka nic nie kosztuje. Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty nie potrzeba nic więcej poza podaniem swoich danych. Tak więc uczestnictwo w programie jest bezpłatne. 

Co daje karta Moja Biedronka?

Uczestnicząc w programie lojalnościowym Biedronki, klienci mogą cieszyć się ekskluzywnymi rabatami i ofertami zakupowymi, które są niedostępne dla osób bez karty lojalnościowej. Istnieje także możliwość zwiększenia ilości korzystnych promocji i zniżek, gdy zdecydujemy się zainstalować aplikację mobilną Biedronki i skorzystać z tzw. „shakeomatu”.

Ta innowacyjna funkcja codziennie dostarcza dwie spersonalizowane promocje dostosowane do indywidualnych preferencji klienta oraz dostępności produktów w sklepie przypisanym do jego konta w aplikacji Biedronka. Dzięki temu korzystając z aplikacji Biedronka, można uczestniczyć w programie lojalnościowym sieci bez konieczności posiadania fizycznej karty.

Karta Moja Biedronka w telefonie. Utrata fizycznej karty nie zaszkodzi aplikacji

Redakcja skontaktowała się z siecią Biedronka, aby uzyskać informacje na temat procedury postępowania w przypadku uszkodzenia karty Moja Biedronka. Warto podkreślić, że uczestnicy programu lojalnościowego mają możliwość rozwiązania tego problemu na dwie różne metody. Zamiast korzystać z fizycznej karty, mogą potwierdzać swoje uczestnictwo w programie w inny sposób:

  1. Skanując kod kreskowy z karty, który jest dostępny w aplikacji mobilnej Biedronka.
  2. Podając numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka przy kasie.

Co jednak robić, jeśli znaleziona zostanie zagubiona karta Moja Biedronka? Według informacji przekazanych przez biuro prasowe sieci Biedronka, w takiej sytuacji istnieją dwie opcje do wyboru:

  1. Można udać się do najbliższego sklepu Biedronka i przekazać znalezioną kartę personelowi sklepowemu w celu jej odnalezienia właściciela.
  2. Alternatywnie, znalezioną kartę Moja Biedronka można przesłać pocztą na wskazany adres, który został udostępniony przez sieć Biedronka.

To ważne, aby mieć świadomość, że sieć Biedronka oferuje różne sposoby rozwiązywania problemów z kartami lojalnościowymi, zapewniając wygodę i elastyczność dla swoich klientów.

Biedronka odpowiada na nasze pytanie. Klientom z kartą Moja Biedronka dają dwa wyjścia

Jeśli jednak klient utraci swoją kartę lojalnościową lub jeśli karta zostanie uszkodzona, konieczne jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta. W takiej sytuacji Biedronka daje klientom dwie opcje do wyboru – można skorzystać z kontaktu telefonicznego lub przesłać zgłoszenie drogą elektroniczną.

Jeśli ktoś odnajdzie zagubioną kartę Moja Biedronka, prosimy o przekazanie jej kierownikowi w dowolnym pobliskim sklepie należącym do sieci Biedronka. Jeżeli nie ma takiego sklepu w okolicy, istnieje również możliwość wysłania karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem „Biuro Obsługi Klienta”. W przypadku utraty karty przez klienta lub jej uszkodzenia, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta poprzez telefon lub e-mail (numer telefonu: 22 205 33 00, adres e-mail). Nasi konsultanci są gotowi pomóc klientowi w takiej sytuacji – przekazał Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka, odpowiadając na nasze zapytania.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version