Biedronka niedawno opublikowała istotny komunikat dotyczący swojej karty lojalnościowej, Moja Biedronka. Skierowany jest on do wszystkich klientów uczestniczących w programie lojalnościowym. W komunikacie podkreśla się, że posiadacze karty Moja Biedronka mają dwie opcje w przypadku utraty lub znalezienia karty. Jednak ważne jest, aby te wytyczne poznały również osoby, które nie są związane z kartą Moja Biedronka, ponieważ mogą kiedyś znaleźć taką kartę.

Biedronka dostrzega różne sposoby korzystania z karty Moja Biedronka przez swoich klientów. Niektórzy z nich preferują korzystanie z kodów kreskowych związanych z kartą w aplikacji mobilnej Biedronki. W takim przypadku wystarczy po prostu wyświetlić kod na ekranie telefonu, po uruchomieniu odpowiedniej aplikacji, podczas dokonywania zakupów. Jest to wygodne rozwiązanie dla osób, które nie posiadają fizycznej karty lub nie mają jej pod ręką.

Jednakże istnieje także grupa klientów, którzy preferują tradycyjną, fizyczną wersję karty Moja Biedronka. Niestety, zdarza się, że taka karta może zostać zgubiona. W takiej sytuacji Biedronka informuje o dwóch dostępnych opcjach postępowania.

Pierwszą opcją jest skontaktowanie się z obsługą klienta Biedronki, która pomoże w zgłoszeniu utraty karty i zablokowaniu jej. Dzięki temu można uniknąć nieautoryzowanego korzystania z karty przez osobę trzecią. Następnie obsługa klienta przekaże informacje na temat dalszych kroków, takich jak wydanie nowej karty lub przypisanie danych do nowego konta, jeśli to konieczne.

Drugą opcją jest znalezienie karty Moja Biedronka, która należy do kogoś innego. W takim przypadku zaleca się oddanie znalezionej karty obsłudze klienta Biedronki lub dostarczenie jej do najbliższego sklepu Biedronka. Właściciel karty będzie mógł ją odzyskać, a jednocześnie unikniemy potencjalnego nadużycia lub nieuprawnionego korzystania z karty przez osobę trzecią.

Jak otrzymać kartę Moja Biedronka? Aby ją wyrobić, należy podać dane

Aby dołączyć do programu lojalnościowego w Biedronce i otrzymać kartę Moja Biedronka, każdy klient może wnioskować o wydanie karty. W celu zarejestrowania się do programu, wymagane są podstawowe dane, które umożliwią stworzenie profilu klienta z przypisanym identyfikatorem. Te dane to:

  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu

Podanie tych informacji wystarcza do otrzymania trzech kart Moja Biedronka. Zestaw ten składa się z jednej głównej karty oraz dwóch mniejszych kart. Dwie mniejsze karty posiadają w rogach specjalne dziurki, co ułatwia ich przymocowanie do kluczy czy breloczków, aby karta zawsze była blisko i łatwo dostępna.

Wprowadzenie trzech kart Moja Biedronka pozwala klientom na wygodne korzystanie z programu lojalnościowego. Główna karta może być przechowywana w portfelu lub torbie, podczas gdy mniejsze karty można przymocować do kluczy lub breloczków, zapewniając łatwy dostęp podczas robienia zakupów w Biedronce.

Rejestracja w programie lojalnościowym i posiadanie karty Moja Biedronka oferuje klientom szereg korzyści, takich jak dostęp do specjalnych ofert, rabatów czy zbieranie punktów lojalnościowych. Karty pomagają identyfikować klientów i umożliwiają śledzenie ich zakupów, co pozwala na personalizację ofert i promocji dostosowanych do indywidualnych preferencji.

Jakie korzyści z karty Moja Biedronka? Klienci mogą korzystać z wielu rabatów

Dzięki udziałowi w programie Biedronki możemy skorzystać z wielu rabatów na zakupach. Ich liczba może się jeszcze zwiększyć, jeśli zdecydujemy się zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z shakeomatu.

Ta funkcja wydaje do dwóch promocji spersonalizowanych pod konkretnego klienta i zasobności sklepu, który jest do niego przypisany w aplikacji. Dzięki aplikacji możemy korzystać z programu lojalnościowego bez fizycznych kart. Co jednak w przypadku, gdy zgubimy fizyczną kartę Moja Biedronka?

Biedronka ma ważny komunikat. Klienci z kartą Moja Biedronka mają tylko dwa wyjścia

Redakcja Interia Biznes zwróciła się do Biedronki z pytaniem, co należy zrobić , gdy zgubimy lub znajdziemy kartę Moja Biedronka. Utrata karty wydanej przez sieć nie zamyka nam drogi do korzystania z promocji – może jednak doprowadzić do tego, że nieuczciwy znalazca będzie korzystać z naszych spersonalizowanych nam zniżek, na co uwagę zresztą zwraca Biedronka.

Co jednak, jeśli to my znajdziemy kartę Moja Biedronka? Jak wskazało nam w odpowiedzi biuro prasowe Biedronki w takiej sytuacji mamy dwa wyjścia:

  1. powinniśmy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować wedle wytycznych,
  2. udać się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.

„W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka” przekazała Biedronka w odpowiedzi na pytanie naszej redakcji.

Zgubiłeś kartę Moja Biedronka? Duplikatu nie dostaniesz, ale Biedronka da ci coś w zamian

Jeśli utraciliśmy kartę Moja Biedronka, nie dostaniemy już kolejnej karty na te same dane. Nie ma możliwości otrzymania duplikatu, na komplet danych może jest wydanie tylko jednego zestawu kart – jednej głównej i dwóch mniejszych. Zamiast tego możemy dostać jednak coś w zamian.

Sieciówka wyda nam nową kartę Moja Biedronka pod warunkiem, że podamy inny adres e-mail. Imię i nazwisko oczywiście będzie to samo, także numer telefonu może być ten sam, co w wypadku zgubionej karty, ale adres e-mail musi odsyłać do innej skrzynki pocztowej. Tak więc w celu otrzymania nowej karty Moja Biedronka najlepiej założyć nową pocztę elektroniczną.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version