Biedronka, ceniona przez Polaków za liczne promocje spożywcze, znów znalazła się w centrum uwagi. Sieć ta, zdobywając serca klientów, często kusi ich atrakcyjnymi ofertami, co przyczynia się do jej sukcesu na rynku handlowym.

Mega Promocja na Masło: Euforia i Frustracja Klientów

Ostatnia jednodniowa promocja na masło wywołała jednak lawinę niezadowolenia. Członkowie programu lojalnościowego mieli okazję zakupić masło „Mleczna Dolina” 200 g za jedyne 2,99 zł przy zakupie 10 sztuk, co stanowiło obniżkę blisko 50%. Niemniej jednak, nie wszyscy byli w stanie skorzystać z tej okazji.

Aby skorzystać z promocji, konieczne było korzystanie z aplikacji Moja Biedronka. Okazało się jednak, że w wielu miastach akcja nie działała zgodnie z oczekiwaniami, co doprowadziło do frustracji klientów. W internecie pojawiły się relacje o nieaktywnych promocjach, a klienci zmuszeni byli zostawiać masło przy kasach bez zrealizowania zakupów.

Reakcje i Komentarze Klientów: Skandal w Oczach Społeczeństwa

Internauci wyrazili swoje niezadowolenie, nazywając sytuację skandalem. W jednym ze sklepów Biedronki nawet wywieszono kartkę informacyjną o nieprzechodzeniu promocji na masło, co tylko podkreśliło nieporozumienie.

Po falach krytyki, Biedronka ogłosiła, że problemy z promocją zostały rozwiązane, a aplikacja powinna działać prawidłowo. Niemniej jednak, incydent ten z pewnością pozostanie w pamięci klientów, rzucając cień na dotychczasową pozytywną reputację sieci.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii. Researcher OSINT z doświadczeniem w międzynarodowych projektach dziennikarskich. Publikuje materiały od ponad 20 lat dla największych wydawnictw.

Napisz Komentarz

Exit mobile version