Wiodące sieci handlowe, takie jak Lidl czy Biedronka, zwykle konkurują o miano najtańszego sklepu. Jednak ostatnie badania przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency ujawniają zupełnie inny obraz. Okazuje się, że w Polsce najtańszym miejscem na zakupy w grudniu było Auchan, co z pewnością zaskoczy wielu konsumentów.

Rywalizacja O Miano Najtańszego

Biedronka, długo utrzymująca, że jest najtańszą opcją na rynku, nawet porównywała ceny z konkurencyjnym Lidle. Jednak to badanie zostało poddane wątpliwości ze względu na subiektywność analizy. Lidl z kolei, w odpowiedzi na te działania, także przeprowadził własne porównania cen, twierdząc, że jest równie konkurencyjny. Niemniej jednak, według najnowszych badań, ani Biedronka, ani Lidl nie zajęły pierwszego miejsca w rankingu.

Szokujące Wyniki Badania

ASM Sales Force Agency postanowiła sprawdzić ceny 40 różnych produktów w różnych sieciach, w tym Biedronce, Lidlu, Dino, Auchan, Makro, Netto i Intermarche. Wyniki przeprowadzonego eksperymentu rzeczywiście zaskakują. Okazuje się, że w grudniu najtańszym sklepem w Polsce był Auchan, gdzie zakupy wyniosły 208,12 złotych. Kolejność cen w pozostałych dyskontach prezentowała się następująco:

  • Lidl – 235,78 zł,
  • Biedronka – 244,62 zł,
  • Intermarche – 300,98 zł,
  • Makro – 302,79 zł,
  • Dino – 308,72 zł,
  • Netto – 331,42 zł.

Te wyniki mogą zrewolucjonizować postrzeganie cen w popularnych sieciach handlowych i skłonić konsumentów do nowych wyborów.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version