Alert SMS Biedronki o Cenach w Lidlu

Użytkownicy aplikacji Biedronka otrzymali w ostatnich dniach alarmujące wiadomości SMS informujące o niższych cenach na mandarynki w Biedronce w porównaniu do Lidla. Alert sugerował, że sklepy Biedronka oferują atrakcyjniejsze ceny na mandarynki, co wywołało zaskoczenie i poruszenie wśród klientów.

Lidl Kontratakuje: Odpowiedź na Nieprawdziwe Informacje

W odpowiedzi na alert Biedronki, Lidlowi przedstawiciele uznali te informacje za nieprawdziwe. Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidlu Polska, zaznaczyła, że podawane ceny w SMS-ach Biedronki są mylące i wprowadzają konsumentów w błąd.

Walka o Klienta: Ceny i Reklamy Porównawcze

Ostatnie dni to kolejny epizod w wojnie cenowej między Biedronką a Lidlem. Sklepy starają się przekonać klientów, że oferują najkorzystniejsze ceny. Biedronka w ramach swoich działań informacyjnych korzysta z alertów SMS, podczas gdy Lidl kontruje raportami cenowymi i podkreśla, że dba o dostęp do niskich cen dla polskich rodzin.

Lidlowe Odpowiedzi na Ataki Biedronki

Lidl Polska podkreśla swoje starania o oferowanie produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Przywołuje wyniki niezależnych badań cen, które potwierdzają konkurencyjność ich oferty. Lidlowa reakcja obejmuje również podkreślanie korzyści dla klientów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe dostępne za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus.

Rywalizacja o Lidera Cenowego

W obliczu zapowiadanej wojny na reklamy porównawcze i ostrej konkurencji, klientów czekają intensywne starcia na polu cenowym między dwoma potentatami sieci handlowych. Odpowiedzi na alert SMS i kolejne ruchy w tej bitwie cenowej będą kształtować preferencje konsumentów w najbliższych tygodniach.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version