Polska Spółka Gazownictwa (PSG) informuje swoich klientów poprzez wiadomości SMS, zaczynając od czwartku, 22 lutego. Mimo potencjalnych obaw, PSG zapewnia, że te komunikaty są autentyczne. Co dokładnie zawierają i jakie działania podejmuje gazownia?

Grupa Docelowa Komunikatów SMS od PSG

Oficjalny komunikat PSG wyjaśnia, że SMS-y zostaną wysłane do odbiorców, u których „nie udało się dokonać odczytu rzeczywistego stanu licznika” w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Priorytetowo zostaną objęci odbiorcy z 3. i 4. grupy.

Cel Wysyłki SMS-ów przez PSG

Wiadomości od PSG to nie tylko upomnienia. Oprócz przypomnienia o przeprowadzonej kontroli, zawierają informację o opcji przekazania stanu gazomierza poprzez e-mail, do którego można załączyć potwierdzającą zużycie gazu fotografię.

Gazownia podkreśla, że kontrola gazu to nie tylko gwarancja dokładnych rozliczeń, ale także zwiększa poziom bezpieczeństwa użytkowania gazu.

Zawartość Wiadomości SMS od PSG

Jeśli otrzymaliśmy już wiadomość, warto sprawdzić jej autentyczność. Wiadomości od PSG nie zawierają linków ani nie generują żadnych opłat. Przykładowy SMS od PSG może brzmieć następująco:

„Z powodu braku dostępu do gazomierza nie wykonaliśmy odczytu rzeczywistego. Prosimy o przesłanie do PSG stanu licznika wraz ze zdjęciem gazomierza potwierdzającym zużycie oraz adres punktu poboru na e-mail: [adres e-mail w domenie @psgaz.pl]. Dotyczy adresu: ……………… . W razie pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 22 444 33 33. Niezależnie od wysyłanej wiadomości odczyty nadal są realizowane przez inkasentów zgodnie z planowanym harmonogramem.”

Przypominamy, że klientowie gazowni są zobowiązani udostępnić gazomierz do odczytu. Warto również zaznaczyć, że wiadomości te nie wiążą się z opłatami oraz nie zawierają linków.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version