Biedronka i Lidl, dwie najpopularniejsze sieci spożywcze, od dłuższego czasu toczą rywalizację o klientów poprzez wprowadzanie atrakcyjnych promocji. W ostatnim czasie nasila się między nimi wojna cenowa, w której sklepy konkurują ze sobą, utrzymując, że oferują najniższe ceny na rynku.

Nietypowe Komunikaty SMS od Biedronki

Rywalizacja między Biedronką a Lidlem osiągnęła nowy poziom, gdy klienci Biedronki zaczęli otrzymywać nietypowe wiadomości SMS. W tych komunikatach sieć podkreślała, że ceny w Lidlu są wyższe, porównując konkretne produkty. Lidlowi nie pozostało nic innego, jak odpowiedzieć na te wiadomości, twierdząc, że SMS-y Biedronki wprowadzają konsumentów w błąd.

Nowe Posunięcie Biedronki: Dopisek na Paragonach

Biedronka kontynuuje swoje zaskakujące posunięcia w rywalizacji z Lidlem. Kolejnym nietypowym ruchem jest umieszczanie na paragonach specjalnych reklam, podkreślających, że to Biedronka oferuje najniższe ceny.

Jednoznaczny napis „Tańsza niż nasza droga konkurencja” zdobi paragony, co zdaniem klientów ma potwierdzić przewagę cenową Biedronki nad konkurencyjnymi sklepami, z niewątpliwym nawiązaniem do Lidla.

W najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki również pojawia się ten sam komunikat, choć bez wprost wymienionej nazwy konkurencyjnego sklepu. W kontekście ostatnich wydarzeń jednak łatwo przypuszczać, że Biedronka wciąż stara się podkreślić swoją przewagę cenową nad Lidlem, wzbudzając zainteresowanie klientów.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version