Wiele restauracji McDonald’s na świecie zostało zamkniętych z powodu awarii systemu informatycznego – donoszą szwedzkie media.

Według szwedzkiej gazety „Expressen” nie działają ekrany do przyjmowania zamówień ani elektroniczne wyświetlacze w kuchni.

Problemy techniczne dotykają restauracji na całym świecie

  • Wszędzie jest ten sam problem, nie wiemy, kiedy usterka zostanie naprawiona – oznajmiła gazecie „Aftonbladet” Evelina, pracowniczka nieczynnej restauracji na Dworcu Centralnym w Sztokholmie. Właściciel kilku lokali Patrik Hjelte, cytowany przez lokalną gazetę „NWT” na zachodzie Szwecji, poinformował z kolei, że „wszystkie restauracje podłączone są do tej samej globalnej sieci”.

O podobnych usterkach informują również media w innych krajach. W Danii awarię odnotowała telewizja TV2, w Holandii gazeta „De Telegraaf”, a w Wielkiej Brytanii – BBC.

W Azji o awarii technicznej, która uniemożliwia przyjmowanie zamówień, jako pierwsi zaczęli informować w mediach społecznościowych klienci sieci fast food w Nowej Zelandii i Australii. Lokalne media podają, że pracownicy niektórych lokali wrócili do starych, sprawdzonych metod i przyjmują zamówienia, zapisując je długopisem na kartce.

Problemy techniczne dotknęły również restauracje w Japonii, Hongkongu, Tajwanie i Chinach. Media wskazują, że nie jest znana przyczyna awarii.

Na całym świecie znajduje się ponad 40 tys. restauracji McDonald’s – informuje sieć na swojej stronie internetowej.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomia, finanse oraz OSINT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Autor publikacji w czołowych międzynarodowych mediach, zaangażowany w globalne projekty dziennikarskie.

Napisz Komentarz

Exit mobile version