Aldi zaskakująco postanowił zawiesić swoje plany rozwoju w obszarze usług dostawczych. Pomimo przeprowadzenia ograniczonych testów w trzech miastach Niemiec, firma podjęła decyzję o wstrzymaniu dalszego rozszerzania swojej usługi dostaw. Ta decyzja wywołała pewne zaskoczenie, gdyż pierwotnie planowano potencjalne wprowadzenie tego usługowego rozwiązania na szerszą skalę krajową.

Aldi rezygnuje z całkowicie nowej usługi usługi

Aldi Süd obecnie oferuje lokalną usługę dostawy w trzech miastach Nadrenii Północnej-Westfalii: Mülheim an der Ruhr, Duisburg i Oberhausen. Za zamówienia poniżej 50 euro pobierana jest opłata w wysokości 4,50 euro, podczas gdy większe zamówienia są dostarczane bez dodatkowych opłat. Na razie plany rozszerzenia tej usługi wydają się ograniczone do tych konkretnych lokalizacji.

Według informacji ze strony ntv.de, decyzja o nieposzerzaniu działalności wynika z wysokich kosztów zatrudnienia, surowców i logistyki. W obliczu rosnącej wrażliwości klientów na ceny, opłaty dodatkowe za dostawę stanowią istotną barierę, której nie można bagatelizować – czytamy w raporcie.

Podczas gdy inne sieci handlowe, takie jak Rewe, już zdążyły zaistnieć na rynku spożywczym online, Aldi wydaje się zachowywać umiar. Mimo że rynek spożywczy online znacząco się rozwinął w okresie pandemii koronawirusa, sieć dyskontów postanowiła zachować dystans w tej sferze.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w dziedzinie ekonomii. Researcher OSINT z doświadczeniem w międzynarodowych projektach dziennikarskich. Publikuje materiały od ponad 20 lat dla największych wydawnictw.

Napisz Komentarz

Exit mobile version