Jedna na siedem osób w Wielkiej Brytanii suszy torebki z herbatą do ponownego użycia, starając się zaoszczędzić pieniądze w obliczu rekordowego wzrostu kosztów utrzymania w kraju – donosi Daily Star, powołując się na badania przeprowadzone przez Vouchercodes, portal internetowy oferujący kupony rabatowe.

„Więcej niż jeden na siedmiu (Brytyjczyków) – około 15 procent – zostawia torebki herbaty do wyschnięcia, aby móc ich użyć jeszcze raz” – czytamy w artykule.

POLECAMY: Brytyjczykom grozi niedobór kultowego napoju narodowego

Częściej do wielokrotnego korzystania z torebek herbaty ucieka się starsze pokolenie – praktykę tę obserwuje się wśród 19% Brytyjczyków w wieku powyżej 55 lat i 18% osób w wieku 45-54 lat, pisze Daily Star. Kobiety są bardziej skłonne do suszenia zużytych saszetek (16 procent) niż mężczyźni (14 procent), donosi Daily Star.

Według Daily Star, oprócz ponownego zaparzania torebek herbaty, Brytyjczycy uciekają się do innych metod oszczędzania pieniędzy. Ponad jedna czwarta mieszkańców kraju spożywa przypadkową kombinację istniejących produktów lub przeterminowanych towarów, prawie taka sama liczba Brytyjczyków wącha swoje ubrania, aby sprawdzić, czy można ponownie założyć nieświeży element garderoby. Tymczasem 13 procent ponownie nosi bieliznę, aby zaoszczędzić na kosztach prania.

Prawie jedna trzecia Brytyjczyków samodzielnie obcina włosy, by zaoszczędzić na wizytach u fryzjera, tyle samo zabiera do domu z kawiarni małe opakowania sosów, by nie wydawać na zakup całego opakowania w sklepie, czytamy w materiale. Jednocześnie około 24% Brytyjczyków je płatki kukurydziane zamiast pełnego obiadu, a 17% – rozcieńczony detergent.

Badanie zostało przeprowadzone wśród 2 012 Brytyjczyków, dane dotyczące daty jego wdrożenia i błędu nie zostały podane.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.

Ekspert w swojej dziedzinie - Publicysta, pisarz i działacz społeczny. Pierwsze artykuły opublikował w 1999 roku dla międzynarodowych wydawców. Przez ponad 30 lat zdobywa swoje doświadczenie dzięki współpracy z największymi redakcjami. W swoich artykułach stara się podejmować kontrowersyjne tematy i prezentować oryginalne punkty widzenia, które pozwalały na głębsze zrozumienie omawianych kwestii.

Napisz Komentarz

Exit mobile version