Sieć społecznościowa Twitter zezwoliła na reklamę konopi na swojej platformie – poinformowała firma.
„Do tej pory podjęliśmy kroki w celu złagodzenia naszej polityki reklamowej dotyczącej konopi indyjskich w niektórych stanach USA, aby stworzyć więcej możliwości dla odpowiedzialnego marketingu konopi – jest to największy krok naprzód dla każdej platformy mediów społecznościowych” – poinformowała firma we wpisie na blogu.
POLECAMY: Musk „mianował” psa na stanowisko CEO Twittera
Sieć społecznościowa dodała w zaktualizowanej polityce reklamowej, że pozwoli firmom zajmującym się konopiami indyjskimi w USA reklamować się, jeśli będą miały odpowiednią licencję, m.in. będą kierować reklamy tylko do jurysdykcji, w których są licencjonowane, i nie będą kierować reklam do osób poniżej 21 roku życia.
POLECAMY: Borrell wzywa do większej kontroli nad treściami na Twitterze
Pod koniec października 2022 roku Elon Musk ostatecznie zamknął transakcję przejęcia Twittera za 44 mld dolarów. Obiecał zliberalizować politykę redakcyjną portalu społecznościowego, która była bardzo krytykowana za ostrą cenzurę, oraz stworzyć radę ds. moderacji treści, a do czasu jej powstania nie podejmować globalnych decyzji dotyczących polityki redakcyjnej czy przywracania zablokowanych kont. Musk ostrzegł też, że serwis społecznościowy „będzie robił wiele głupich rzeczy” w najbliższej przyszłości. Firma zamierza „zachować to, co działa i zmienić to, co nie działa”.
Amerykańska spółka Twitter Inc. została założona w 2006 roku. Głównym produktem firmy jest sieć społecznościowa służąca do wymiany krótkich wiadomości. Jej siedziba znajduje się w San Francisco w amerykańskim stanie Kalifornia.